Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venter en pakke fra Finland, er 10 dager siden den ble sendt. Er dessverre ikke sporing på pakken, så vanskelig å finne ut hvor den er. Kan det være pga krigen?

Anonymkode: 260b0...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Posten ER treig. Og er den sendt uten sporing går det tregt selv innenlands.

AnonymBruker
Skrevet

10 dager er da ikke lenge. Posten sorteres heller ikke i helgene så hvis den er levert i Finland på torsdag/fredag er den sikkert ikke sendt derfra før mandag, og så skal den gjennom tollen og sortering. Du får den nok til uken. 

Anonymkode: a387e...d03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Posten sorteter ikke på helg. Men i kveld kl 21 begynner de igjen, så bilene  kan kjøre igjen i løpet av natten

Anonymkode: b0404...227

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis forsinket pga. tollbehandling.

Anonymkode: 29179...530

AnonymBruker
Skrevet

19 dager siden den ble sendt nå, enda ikke fått pakken.. Pakken er sendt fra privatperson, ikke nettbutikk. Hun tok et bilde av kvitteringen rett etter at hun var på posten, så vet den er betalt og sendt, men nå begynner det å drøye skikkelig. Jeg glemte dessverre å oppgi telefonnummeret mitt, så får ikke sms fra posten når den ankommer, men regner med jeg får hentelapp i posten. Kan man ringe posten å forhøre seg selv om man ikke har sporing?

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

19 dager siden den ble sendt nå, enda ikke fått pakken.. Pakken er sendt fra privatperson, ikke nettbutikk. Hun tok et bilde av kvitteringen rett etter at hun var på posten, så vet den er betalt og sendt, men nå begynner det å drøye skikkelig. Jeg glemte dessverre å oppgi telefonnummeret mitt, så får ikke sms fra posten når den ankommer, men regner med jeg får hentelapp i posten. Kan man ringe posten å forhøre seg selv om man ikke har sporing?

Du kan alltids ringe, men uten sporing så får de jo ikke hjulpet deg, det er jo liksom hele greia med sporing da...

Anonymkode: ec5f4...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...