AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #1 Skrevet 6. mars 2022 Jeg er på en måte nesten inne i en ny gjeng nå, og ser at personene der er veldig sammensveiset. Men mannen blir jeg ikke klok på.. Han kopierer meg på ting jeg sier og eller har på meg, noe jeg ser i sosiale medier. Men får så dårlig kontakt med han.. Skal jeg se på det som positivt at han kopierer meg, og er homofile menn generelt til å stole på? 🤔 -kvinne 40 Anonymkode: 5e735...ee1
temolitus Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er på en måte nesten inne i en ny gjeng nå, og ser at personene der er veldig sammensveiset. Men mannen blir jeg ikke klok på.. Han kopierer meg på ting jeg sier og eller har på meg, noe jeg ser i sosiale medier. Men får så dårlig kontakt med han.. Skal jeg se på det som positivt at han kopierer meg, og er homofile menn generelt til å stole på? 🤔 -kvinne 40 Anonymkode: 5e735...ee1 Alvorlig talt, homofile menn er da akkurat like forskjellige som heterofile menn - eller kvinner for den saks skyld 7
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 temolitus skrev (Akkurat nå): Alvorlig talt, homofile menn er da akkurat like forskjellige som heterofile menn - eller kvinner for den saks skyld Er derfor jeg spør her, for jeg har ingen erfaring😊 Anonymkode: 5e735...ee1
Blåjojo Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Har aldri opplevd det som mer utfordrende enn å være venner med noen som helst andre. Men har heller aldri opplevd eller lagt merke til at noen av de har kopiert meg. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er derfor jeg spør her, for jeg har ingen erfaring😊 Anonymkode: 5e735...ee1 Du virker veldig dømmende når du skriver AnonymBruker skrev (46 minutter siden): er homofile menn generelt til å stole på? Som om det å være homofil er et negativt personlighetstrekk. Vet du hva, homofile menn er da like mye til å stole på som heterofile. Legning har da ingenting med om hvor pålitelige folk er. Anonymkode: 55c6c...999 2
Sinte-my Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Homofile er da ikke en homogen gruppe, de er like forskjellige som alle andre. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Det er komplett umulig å forstå hva du mener med det du sier. Anonymkode: e698b...a82 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er på en måte nesten inne i en ny gjeng nå, og ser at personene der er veldig sammensveiset. Men mannen blir jeg ikke klok på.. Han kopierer meg på ting jeg sier og eller har på meg, noe jeg ser i sosiale medier. Men får så dårlig kontakt med han.. Skal jeg se på det som positivt at han kopierer meg, og er homofile menn generelt til å stole på? 🤔 -kvinne 40 Anonymkode: 5e735...ee1 Om dette ikke er trolling så håper den gjengen finner ut av hvordan du egentlig er før de slipper deg inn Anonymkode: a24da...a31 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Du lurer seriøst på om homofile er til å stole på? 🙆♀️ Anonymkode: fecba...f6c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er derfor jeg spør her, for jeg har ingen erfaring😊 Anonymkode: 5e735...ee1 Du har ingen erfaring med...? Å møte mennesker? Anonymkode: 3e727...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå