AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #21 Del Skrevet 8. mars 2022 Solkrem faktisk.. SPF 50 og CeraVe- natt Anonymkode: fe583...07a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #22 Del Skrevet 8. mars 2022 Skjønner meg ikke på folk som som blir så lett lurt av reklame. Eller har alle her fått henvisning av legen at dere har tørr hud? Da bør dere i såfall gå på apoteket å handle ordentlig kremer, ikke tøys på boks fra supern. Anonymkode: eb1f0...990 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 8. mars 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 8. mars 2022 Brukte La roche-posay toleraine sensetive men sluttet da jeg ble eldre og den ikke ga nok fuktighet. Passer nok for de i 20-30 årene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #24 Del Skrevet 8. mars 2022 Cecilie82 skrev (1 time siden): Brukte La roche-posay toleraine sensetive men sluttet da jeg ble eldre og den ikke ga nok fuktighet. Passer nok for de i 20-30 årene Hvilken bruker du nå? Evt forslag til andre som gir mer fukt?:) Anonymkode: a6c60...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #25 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skjønner meg ikke på folk som som blir så lett lurt av reklame. Eller har alle her fått henvisning av legen at dere har tørr hud? Da bør dere i såfall gå på apoteket å handle ordentlig kremer, ikke tøys på boks fra supern. Anonymkode: eb1f0...990 Merker stor forskjell på porer og små blodkar nå når jeg er litt eldre. Samt at jeg også bruker ansiktssminke, og det er ikke lett å finne varianter som legger seg fint på huden, og trekker raskt inn samtidig som de gir nok fukt, uten å kake seg under sminke gjennom dagen. Kremene jeg nevnte har det, såvidt jeg har sett, aldri blitt reklamert for i Norge. Men jeg har funnet dem via reviews og kundeomtaler på nett. Anonymkode: df1b7...67f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #26 Del Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner meg ikke på folk som som blir så lett lurt av reklame. Eller har alle her fått henvisning av legen at dere har tørr hud? Da bør dere i såfall gå på apoteket å handle ordentlig kremer, ikke tøys på boks fra supern. Anonymkode: eb1f0...990 Det har jeg faktisk, og har flere kremer på blå resept på tørr problemhud over hele kroppen som lett sprekker opp. Anonymkode: f74e9...0ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 8. mars 2022 #27 Del Skrevet 8. mars 2022 Etter ha prøvd Biotherm, Clinique. Cerave etc så har jeg endelig funnet en krem som passer for min hud og som gir mye fuktighet. Helt fantastisk så jeg tror jeg kommer til å fortsette med det. Ble så glad når noen starta opp med Koreansk hudpleie her i landet 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrie_S Skrevet 8. mars 2022 #28 Del Skrevet 8. mars 2022 Oppdaget iSun for noen år siden i et parfymeri, og det er de beste hudpleieproduktene jeg har vært borti. Jeg har veldig tørr hud, men disse fungerer meget godt for meg. De koster litt, men er vel verdt prisen. Er også glad i Origins Mega Mushroom Relief and resilience krem, samt ringblomstsalven til Vossabia. Sistnevnte bruker også tenåringene her i huset på kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. mars 2022 #29 Del Skrevet 8. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 6.31): Skjønner meg ikke på folk som som blir så lett lurt av reklame. Eller har alle her fått henvisning av legen at dere har tørr hud? Da bør dere i såfall gå på apoteket å handle ordentlig kremer, ikke tøys på boks fra supern. Anonymkode: eb1f0...990 Til og med en normal, problemfri hud kan trenge litt beskyttelse mot tørr og statisk inneluft nå i vinterhalvåret, og alle hudtyper bør beskyttes mot sola om våren og sommeren. Det er dessuten en kjensgjerning at huden vår produserer mindre fett/fukt etterhvert som vi blir eldre, så da trenger den ofte litt hjelp. De fleste kremer består for det meste av vann, glyserin og fett, så sånn sett er det ikke alltid så stor forskjell på en krem fra "supern" og en krem fra apoteket Endret 9. mars 2022 av Roci 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #30 Del Skrevet 8. mars 2022 Dermalogica Skin Smoothing Cream. Elsker dermalogica. Anonymkode: 2b418...3d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #31 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det har jeg faktisk, og har flere kremer på blå resept på tørr problemhud over hele kroppen som lett sprekker opp. Anonymkode: f74e9...0ab Skal vel ikke bruke de over lengre tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 9. mars 2022 Forfatter #32 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvilken bruker du nå? Evt forslag til andre som gir mer fukt?:) Anonymkode: a6c60...0f8 Cera ve facuan fortsatt på jakt etter en bedre men fungerer veldig greit. Prøvde clinique repairwear uplifting var bra men kostet litt da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #33 Del Skrevet 9. mars 2022 Carbaderm hudkrem uten parfyme. Rimelig og god, og fås kjøpt på apoteket. Anonymkode: 33d96...b66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorton Skrevet 9. mars 2022 #34 Del Skrevet 9. mars 2022 Ansiktskrem er ikke nok for meg her, så bruker flere lag hydrerende toner + essens + aloe vera gel. Bruker stort sett koreanske produkter som hydrerer i form av "vann" (for mye fett trekker ikke inn i min hud). Min favoritt er å blande Aloe Vera gel med Purito Deep sea water cream. Tåler ikke Dimethicone noe bra, som mange ansiktskremer innholder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #35 Del Skrevet 9. mars 2022 Ren ultracalm recovery balm på natten. Rosacure dagkrem med spf 30 på dagen. Trigger ikke rosaceaen . Anonymkode: 9eee1...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #36 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Carbaderm hudkrem uten parfyme. Rimelig og god, og fås kjøpt på apoteket. Anonymkode: 33d96...b66 Ja denne er ganske digg. Noen ganger er det enkleste det beste. Anonymkode: 9eee1...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 9. mars 2022 #37 Del Skrevet 9. mars 2022 Nå for tiden bruker jeg Clinique moisturising lotion og så veksler jeg litt på med kiehls ultra facial cream. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2022 #38 Del Skrevet 10. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja denne er ganske digg. Noen ganger er det enkleste det beste. Anonymkode: 9eee1...7dd Enig. Den er veldig god, har brukt den i årevis, etter at jeg som ung jente hadde litt problem med tørr hud. En hudlege anbefalte denne fuktighetskremen, og jeg har aldri hatt noe problem siden. Anonymkode: 33d96...b66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie82 Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #39 Del Skrevet 3. mai 2022 Nå har jeg kjøpt cerave øyekrem. Så fpr vi se om den er god 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #40 Del Skrevet 3. mai 2022 No7. Kjempefornøyd! (Selges kun på boots apotek. Anonymkode: 059b2...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå