Gå til innhold

Hvilken ansiktskrem bruker du?

Cecilie82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker Karbamid. Fikk prøve litt av ei venninne og etter det har jeg ikke brukt noe annet.

Brukte i mange år den blå fra Biotherm, men Karbamid er såååå mye bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2022 den 12.08):

Ingen norsk butikk/nettbutikk som har denne?

Anonymkode: 87944...c87

Skincity.no er de eneste i Norge som fører Paulas Choice

Anonymkode: 96830...6b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Dr Ceuracle Pro Balance Biotics Moisturizer (langt navn😅). Elsker den og bruker den hele året med unntak om sommeren. Trekker raskt inn, glatter ut hudteksturen og gir glød. 

Har også brukt Avene Cleanance Hydra (var favoritt i noen år) Kiehls Ultra Facial Cream (funker bra om sommeren), Embryolisse Lait Creme Concentrate Sensitive, Paulas Choice Calm Moisturizer (normal/tørr hud), Paulas Choice Barrier Repair Cream (med retinol) og Peter Thomas Roth Water Drench Cream.

Anonymkode: 96830...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører enkel prosess, bruker The Ordinary sin som jeg veksler hvorvidt jeg blander squalene eller cicaplast balm i. 

Under den har jeg Dr Ceuracle kombucha tea essence og Niactil eller annet serum. Eventuelt kjemisk eksfoliator. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Cerave e utsolgt over alt. Tydlig at den e populær.

Hvilken krem fra cerave er det du skal ha? 

Anonymkode: bdeae...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilken krem fra cerave er det du skal ha? 

Lotion uten solkrem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estee Lauder Revitalizing Supreme.

Den er god, men den bruker utrolig lang (2+ timer) på å trekke inn så jeg er glad jeg bare har en liten krukke og at den snart er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Trykke du på linken er de også utsolgt

De har den på apotera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.12.2022 den 18.54):

Den er opphypet og veldig basic etter min mening.  Gir lett fukt og det er det.  Er ihvertfall ikke nok om man er tørr vinterstid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Djungelvrål skrev (24 minutter siden):

Den er opphypet og veldig basic etter min mening.  Gir lett fukt og det er det.  Er ihvertfall ikke nok om man er tørr vinterstid. 

Godt oppsummert :) 

Men jeg synes «basic» er veldig greit til å blande annet i, derfor jeg kjører «søsterkremen» fra TO. 

Passer fint om man enten ikke vil ha noe mer enn lett fukt, eller, om man har serum under/olje over osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Djungelvrål skrev (På 2.1.2023 den 21.11):

Den er noe opphypet ja, men likevel en av de beste fuktighetskremene jeg har brukt, kommer stadig tilbake til den :) Men det er nok et poeng at den ikke gir nok fukt til en tørr hudtype - for meg som har kombinert hud, fungerer den helt utmerket :) Må riktignok bruke fuktserum i tillegg ettersom huden min lett blir dehydrert, men har ennå ikke funnet en krem som gir nok fukt alene uten å bli fet/blank, og jeg har prøvd mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...