AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #121 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Til deg som svarte på innlegget mitt; jeg har ALDRI sett ned på mennesker og heller ikke stygge som du definerer deg som 😔 I min verden finnes ikke stygge mennesker. Livet har lært meg at det er kvaliteten man innehar som menneske som betyr noe. Jeg har gått etter utseende før og blitt rimelig skuffet og dårlig behandlet. Nå har jeg nylig blitt kjæreste med en som jeg ikke ville snudd meg etter på gaten … overvektig er han også .. men jeg er såååå forelsket og glad i denne mannen. Han har sjarmert meg med å være nettopp den han er. Håper det er for alltid denne gangen ❤️ Lykke til ☺️ Anonymkode: 8f6e9...a47 Du skrev et så fint svar og jeg er helt enig! ❤️Hilsen meg som er en av AB-ene over her. Anonymkode: ee45c...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #122 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skrev et så fint svar og jeg er helt enig! ❤️Hilsen meg som er en av AB-ene over her. Anonymkode: ee45c...ccd ❤️ Anonymkode: 8f6e9...a47
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #123 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 0.21): Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be En frisk mann har null grunn til å klage på noe som helst her i livet. De kan få absolutt alt de vil her i livet…. Du må bare jobbe for det.. De pene jentene får ikke servert alt på sølvfat om det er det du tror, de må jobbe for ett godt liv som alle andre. Ett godt utseende er helt klart en fordel, men det garanterer ingen ting! Anonymkode: 806ec...8d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #124 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En frisk mann har null grunn til å klage på noe som helst her i livet. De kan få absolutt alt de vil her i livet…. Du må bare jobbe for det.. De pene jentene får ikke servert alt på sølvfat om det er det du tror, de må jobbe for ett godt liv som alle andre. Ett godt utseende er helt klart en fordel, men det garanterer ingen ting! Anonymkode: 806ec...8d5 De pene avviser. Det betyr at de har det bra. Punktum. Anonymkode: f6e99...8b9
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #125 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Selv når du har problemer føler du deg berettiget. Anonymkode: f6e99...8b9 Troll. Du er ikke morsom. Anonymkode: b3af2...4d1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #126 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De pene avviser. Det betyr at de har det bra. Punktum. Anonymkode: f6e99...8b9 Aha…. Men vi kan alle avvise noen, det er ikke bare de pene som kan det. Det er jo gode nyheter da, det betyr at vi har det bra alle sammen. Punktum. Anonymkode: 806ec...8d5 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #127 Skrevet 24. juni 2022 1. Stalkers. 2. Voldtekter. Bli tatt for kun å være"pen". 4. Mange tilbud fra menn, kan være vanskelig å velge partner ut fra dette. ..5. Andre damer setter ut stygge rykter om deg og hater deg. 6. Bli beglodd på Kiwi f.eks. Anonymkode: 67843...afb 2
Tuppeluri Skrevet 26. juni 2022 #128 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 1.08): Alt du skriver er riktig ja, vi kan ha sex og få barn med hvem vi vil og sjarmere oss frem til gode karakterer (om det er en mann som er lærer.) Vil bare si at kvinnlige lærere også blir "sjarmert" av "pene" jenter. Men i mitt tilfelle handlet det nok litt om status også. Var status å holde inne med elever som reiste til syden hver 3mnd og brukte merkeklær, dyre smykker og sminke. Disse jentene var også pene, og fikk 5-6 i alle fag
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #129 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.3.2022 den 0.21): Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Jeg er ikke kjempepen, men er vel i kategorien pen. Jeg er syk. Sånn skikkelig syk så det påvirker hverdagen min hver dag. Dermed kan jeg ikke velge og vrake på partnerfronten. I tillegg tok det lang tid før sykdommen ble tatt på alvor. "Hæ? Men du er jo for pen til å være syk!?" Ikke har jeg selvtilliten eller personligheten til å dra økonomisk nytte av penheten min.. Anonymkode: 2255c...deb 2
Gibralfaro Skrevet 26. juni 2022 #130 Skrevet 26. juni 2022 On 3/6/2022 at 12:21 AM, AnonymBruker said: En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Hvordan kan et pent ytre gjøre en immun mot sykdom? Er det sånn at de ikke kan ha dårlig selvtillit? Tvile på seg selv? Bli utnyttet av mennesker? Bli misbrukt av mennesker? Bli utsatt for ulykker? Gjøre dårlige valg som får store konsekvenser i livet? Hva konkret er det i biologien til pene mennesker som gjør at de er beskyttet mot sånt? Hvordan skiller man mellom de som er beskyttet mot dette, og de som ikke er det? Kan man ta en test et sted? Finnes det en vaksine, eller er det plastisk kirurgi som er vaksinen? Fint om du kan forklare dette ytterligere. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #131 Skrevet 26. juni 2022 On 6/24/2022 at 2:56 PM, AnonymBruker said: 6. Bli beglodd på Kiwi f.eks. Anonymkode: 67843...afb Jeg har i hvert fall alltid sett på meg selv som stygg og har ennå utrolig dårlig selvtillit. Det jeg synes er rart er at når jeg er ute, uavhengig av butikk eller hva det måtte være, så blir jeg glodd på. Av menn og kvinner. Jeg ser noen ganger blikkene fra jenter/kvinner og de er ikke hyggelige, og jeg skjønner ikke hvorfor. Om jeg av en eller annen grunn snakker med en mann i et forhold kommer alltid dama bort og står og «passer» på mannen sin. Jeg er, selv om jeg ser på meg som stygg og alt det der, i et forhold, og har ingen interesse av noen annens mann. Hvorfor skjer dette gang på gang på gang? Anonymkode: cbb15...1f9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #132 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har i hvert fall alltid sett på meg selv som stygg og har ennå utrolig dårlig selvtillit. Det jeg synes er rart er at når jeg er ute, uavhengig av butikk eller hva det måtte være, så blir jeg glodd på. Av menn og kvinner. Jeg ser noen ganger blikkene fra jenter/kvinner og de er ikke hyggelige, og jeg skjønner ikke hvorfor. Om jeg av en eller annen grunn snakker med en mann i et forhold kommer alltid dama bort og står og «passer» på mannen sin. Jeg er, selv om jeg ser på meg som stygg og alt det der, i et forhold, og har ingen interesse av noen annens mann. Hvorfor skjer dette gang på gang på gang? Anonymkode: cbb15...1f9 Trolig fordi du har et særegent utseende (som noen ser på som mindre pent og andre over snittet pent) kombinert med en årvåkenhet overfor omgivelsene, som kan sees på som flørt. Anonymkode: 1bc51...c53
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #133 Skrevet 26. juni 2022 Alle har problemer i livet. Tenk at man er så pen! At ingen tør å spørre en ut eller snakke 🤷♀️ Anonymkode: 66aa4...758 1
Eloise12345 Skrevet 26. juni 2022 #134 Skrevet 26. juni 2022 (endret) On 3/6/2022 at 12:21 AM, AnonymBruker said: Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Noen ting blir enklere for pene jenter, men de har samme fare som andre i livet for enkelte ting. Foreks kan alle rammes av alvorlig sykdom , eller andre alvorlige opplevelser. Man kan også oppleve ubehagelige opplevelser ved å være pen. Som misunnelse, og andre vonde ubehagelige opplevelser. Er ikke bare bare å være pen heller. Alt har sin pris. Endret 26. juni 2022 av Eloise12345 1
Lovis Fenja Skrevet 26. juni 2022 #135 Skrevet 26. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 24.6.2022 den 14.01): Selv når du har problemer føler du deg berettiget. Anonymkode: f6e99...8b9 Herregud, du er jo bare vrang og trangsynt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #136 Skrevet 26. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Trolig fordi du har et særegent utseende (som noen ser på som mindre pent og andre over snittet pent) kombinert med en årvåkenhet overfor omgivelsene, som kan sees på som flørt. Anonymkode: 1bc51...c53 Vel, jeg hater at folk glor på meg og prøver å gjemme meg. Jeg skjønner ikke hvordan årvåkenhet kan sees på som flørt… Anonymkode: cbb15...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2022 #137 Skrevet 26. juni 2022 Gibralfaro skrev (8 timer siden): Hvordan kan et pent ytre gjøre en immun mot sykdom? Er det sånn at de ikke kan ha dårlig selvtillit? Tvile på seg selv? Bli utnyttet av mennesker? Bli misbrukt av mennesker? Bli utsatt for ulykker? Gjøre dårlige valg som får store konsekvenser i livet? Hva konkret er det i biologien til pene mennesker som gjør at de er beskyttet mot sånt? Hvordan skiller man mellom de som er beskyttet mot dette, og de som ikke er det? Kan man ta en test et sted? Finnes det en vaksine, eller er det plastisk kirurgi som er vaksinen? Fint om du kan forklare dette ytterligere. En milliardær kan også bli rammet av kreft. Det må likevel være mulig å hevde at livet generelt er enklere for en milliardær, enn for en som vokser opp i slummen i Mumbai. Anonymkode: 49f14...9a6 1
Gibralfaro Skrevet 26. juni 2022 #138 Skrevet 26. juni 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: En milliardær kan også bli rammet av kreft. Det må likevel være mulig å hevde at livet generelt er enklere for en milliardær, enn for en som vokser opp i slummen i Mumbai. Anonymkode: 49f14...9a6 Påstanden var at de ikke kan bli rammet av sykdom, motgang, nedturer osv, ikke at de ikke har det lettere. Hvem definerer forresten hva som er lettere? Tipper det å være milliardær innebærer en del problemstillinger og bekymringer som man ikke har uten alle disse milliardene på konto også, så et lettere liv er fortsatt individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå