AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #21 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Hva er en en pen jente? Anonymkode: fb3ad...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #22 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvor mange? 0,01 prosent? Menn blir misbrukt av kvinner og menn også, for øvrig. Anonymkode: 3d4f1...4be Kødder du??? Anonymkode: b5997...7bb 9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #23 Skrevet 6. mars 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Det er verre med oss mer eller mindre stygge menn. Vi må kjempe knallhardt for å bli noe, og selv da er det ingen garantier. Stygge damer kan i det minste få barn på egen hånd. Vet ikke om du har sett verdens rikeste menn jeg? De er ganske stygge. Anonymkode: 11174...5d6 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #25 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Å være pen gir deg fordelene i livet du trenger for å unngå depresjon, økonomiske problemer, manglende utdannelse osv. Er du pen lever du simpelthen lengre og kan få alt det fine livet har å by på. Trist men sant. Det er verre med oss mer eller mindre stygge menn. Vi må kjempe knallhardt for å bli noe, og selv da er det ingen garantier. Stygge damer kan i det minste få barn på egen hånd. Anonymkode: 3d4f1...4be Jeg er en pen jente. Men jeg er både depressiv, har dårlig økonomi og ingen utdannelse eller jobb akkurat nå… Jeg vil ikke ha barn da, så det er jo ikke et problem for meg. Anonymkode: a642e...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #26 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Altså, det finnes pene jenter med problemer. Kanskje de har psykiske lidelser, har traumer, dårlig selvtillit, blir mobbet. De har kanskje liten tro på seg selv. Er ikke alle som ønsker å ligge med alle eller har noe interesse av det. Anonymkode: 0b9a2...331 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #27 Skrevet 6. mars 2022 Jeg kjenner en veldig pen jente som har OCD, og hun liker ikke kroppskontakt og blir kvalm av tanken på å kysse et annet menneske. Anonymkode: 0b9a2...331 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #28 Skrevet 6. mars 2022 Hvordan tjener pene jenter grovt med penger? Var selv veldig pen da jeg var ung. Men i oppveksten min så ble jeg utsatt for grovt seksuelt misbruk, fysisk og psykisk vold av begge foreldrene mine. Så fordi jeg var pen og hadde fin kropp, ble jeg utsatt for seksuell trakassering ofte og voldtatt som 16 åring. Første gang jeg ble voldtatt var 5 år, og da av min far. Og jeg var kronisk syk, med 3 forskjellige fysiske sykdommer. Eneste penge jeg ble tilbudt var for sex, og en som ville gifte seg med meg. Altså jeg ville jo ikke selge meg selv, for penger. Utseende har hjulpet meg svært lite, og kroppen min føltes ut som en forbannelse. Anonymkode: 294cd...ab6 3 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #29 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er pen, men jeg har Asperger. Anonymkode: bbe59...451 Datteren min også. Hun er veldig pen, type vakker. Hun syns det er ubehagelig å bli lagt merke til fordi hun er pen, hun vil helst ikke syns. Anonymkode: f39d9...09b 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #30 Skrevet 6. mars 2022 Blir veldig provosert av dette innlegget. Jeg er pen men lever med ptsd etter et langvarig voldelig forhold. Jeg ble voldtatt da jeg var 16. Holdt på å dø av alvorlig sepsis da mitt første barn ble født. Har kompiser, som er gift, som prøver seg på meg og kvinner generelt snakker bak ryggen min og ser på meg som en trussel. Jeg må tåle seksuell trakassering og tilnærmelser fra menn jeg ikke vil ha. Jeg blir sett på som lite smart fordi jeg er pen og blond. Jeg kunne fortalt mye mer. Noe så idiotisk å lese det du skriver. Vi sliter like mye som andre! Kan hende vi får noen fordeler som å bli spandert på på byen eller lettere jobb i klesbutikker eller parfymerier. Selv er jeg høyt utdannet men blir sett på som jeg vet ikke hva. Attraktiv ja og ja det er rett at vi har lettere å få kjæreste men det betyr ikke at vi gjør riktige valg av den grunn. Jo jeg har tjent på utseende, har jobbet som modell. Skulle aldri gjort det, blir gjenkjent og stemplet. Nei jeg er helt helt uenig med deg. Anonymkode: 72ea1...eb9 2 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #31 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi blir voldtatt. Anonymkode: 14624...a20 Det gjør vi stygge også. Det er helt klart at ikke alle pene jenter lever et liv i sus og dus; de opplever overgrep, vold, blir mobbet, mister nære og kjære og får kreft, migrene og vannlekkasjer i kjelleren de også. Men det er faktisk sant at pene mennesker har en rekke fordeler mindre pene mennesker ikke har og at de i en del sammenhenger ikke må jobbe like hardt for å oppnå ting. Pene mennesker har det derfor statistisk sett enklere enn mindre pene. Enklere, ikke nødvendigvis enkelt. Og for enkeltindivider med vanskelige liv er det uansett totalt irrelevant hvor bra andre pene har det Anonymkode: 28781...a33 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #32 Skrevet 6. mars 2022 Jeg var visst veldig pen og kunne få hvem jeg ville på ungdomskolen og videregående. Fikk høre det senere. Hadde også noen kjærester, men det ble fort slutt. Jeg var for redd og usikker. Hjelper ikke å være pen om en lider av alvorlig sosial angst og unnvikende personlighetsforstyrrelse. Hat sett ut som en modell hele livet. Kunne sikkert ha sjekket opp rike menn og fått dem. Har tjent penger på modelloppdrag og klart å fullføre utdannelse til slutt. Men det hjelper jo ikke når jeg ikke tørr finne meg en mann og få barn. Eller være med venner uten å drikke- i fest sammenhenger. Fordi jeg tror de syns jeg er for lite interessant edru. Jeg har også ofte fått mye misnøye og motstand fra mindre pene damer kretsen fordi de kanskje har sett på meg som en trussel eller konkurrent. At jeg vet jeg har et klassisk pent utseende har faktisk ikke gitt meg noe som helst i livet. Ville heller vært mindre attraktiv og vært psykisk frisk og sjarmerende. I dag holder jeg meg godt for alderen, men å få egen familie er for sent. Jeg har sluttet å bry meg om utseende helt også. Husker ikke sist jeg kjøpte meg noe innen egenpleie og skjønnhetsprodukter. Eller sminket meg. For hvem skulle jeg gjøre det for når jeg jobber i omsorgsbolig for demente? Og ikke ja verken menn (eller venninner for den saks skyld) i kikkerten. Jeg har det greit etter forholdene altså. Vil likevel bare bruke meg selv som eksempel på at utseende egentlig ikke betyr noen ting om man ikke fungerer innvendig. Anonymkode: 36d70...933 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #33 Skrevet 6. mars 2022 Ja, fordi alt i livet handler om kulling for menn 🙄🤦♀️ dere klarer ikke tenke lenger enn det? Anonymkode: 554b4...497 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #34 Skrevet 6. mars 2022 Et hvert menneske er jo sammensatt av gode og mindre gode egenskaper. Ja, man kan være pen, men feit f.eks Pen og mindre intelligent. Pen og egoistisk. Pen narsissist. Er jo ikke sånn at alt er bra med en, selv om man er pen. Ei pen dame med lite empati og lav IQ, har nok fler problemer enn ei gjennomsnittlig pen dame med gode sosiale og intellektuelle ferdigheter. Anonymkode: 57240...9f3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #35 Skrevet 6. mars 2022 Kim Kardashian har nå problemer hun også ser du. Alle har problemer. Pene damer har problemer og drama med pene menn. Og vanlige damer har drama med vanlige menn. Noen ganger syns jeg faktisk det er deilig å være «helt ok», så slipper man masse oppmerksomhet, folk som absolutt skal involvere seg med deg, osv. Har man noe spesielt, være seg utseende eller talent, så har man så mange muligheter og bekjentskaper at man fort havner i konflikter også! Anonymkode: b618e...a5b 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #36 Skrevet 6. mars 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Jeg foreslår at du slutter å se på bilder av kvinner, og begynner å snakke med dem i stedet. Ja, pene kvinner har lettere for å få partner - men mye vanskeligere for å etablere gode, langvarige relasjoner. Nettopp fordi de også tiltrekker seg en masse drittmenn som ikke er interessert i dem, men bare i kroppene deres. Og pene jenter kan ha det jævlig vanskelig. I min jobb har jeg truffet veldig, veldig mange veldig pene jenter som er alvorlig syke, og i livssituasjoner du aldri ville ha byttet med. Utseende hhindrer deg ikke i å bli dypt ulykkelig, leve i smerte og depresjon, og miste hus og hjem og familie. Du aner virkelig ikke hva du snakker om. Å være pen kan virkelig være en forbannelse. Hilsen en mann som er voksen. Anonymkode: e995e...833 6 3 3
Ost Skrevet 6. mars 2022 #37 Skrevet 6. mars 2022 Helt villt hvor fiendtlige tanker de forskjellige skjønn har mot hverandre på denne siden. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #38 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er pen, men jeg har Asperger. Anonymkode: bbe59...451 Jeg kjenner en jente som er dritpen og hun har asperger. Heter vel autisme, nå. Dessverre har hun blitt utnyttet seksuelt og blitt psykisk mishandlet pga hun er pen og lett og utnytte. Anonymkode: 0b9a2...331 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #39 Skrevet 6. mars 2022 Jeg har alltid vært pen, men har slitt med å finne kjærligheten. Som ung og uerfaren valgte jeg den første og beste mannen å gifte meg med pga. utrygghet og dårlig selvtillit. Har opplevd noe traumatisk i barndommen som preget meg som voksen. Fikk to barn, men ble skilt. Nå er jeg i 30-årene og føler meg veldig usikker på dating. Jeg er en seriøs dame som ikke ligger rundt. Vet ikke hvor lett det blir for meg med ny kjæreste midt i 30-åra. Anonymkode: bb1dd...5e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #40 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Pene jenter kan velge og vrake i partnere, ha sex med dem de vil, få barn med den de ønsker, tjene grovt med penger på utseendet, nyte fordeler i hvordan man blir behandlet bare fordi man er pen, sjarmere seg til gode karakterer på skolen osv, osv, osv. En pen jente har null grunn til å klage på noe som helst i livet. De kan få absolutt alt de vil. Anonymkode: 3d4f1...4be Du har så lite livserfaring at man må lure på om du i det hele tatt har snakket med en jente noen gang. Anonymkode: c25c2...5fa 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå