AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Er det vanlig for menn 20-40 år å kjøpe seg sex på guttetur i «syden»? jeg fatter ikke at noen klarer å ha sex med noen som kun vil tjene penger🤭 Anonymkode: f81b4...b0e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Hvorfor ellers reise på utenlandsferie? Anonymkode: b0762...363 2
Silva Pluvialis Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor ellers reise på utenlandsferie? Anonymkode: b0762...363 Man har ikke noe bedre å ta seg til i utlandet enn å begå lovbrudd? Ikke se og oppleve ny natur, kultur, mat, musikk, serverdigheter, språk ? Bare dyppe kuken? 5
Jdz Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Tror ikke det er veldig vanlig. Jeg er i aldersgruppen, har vært på ganske mange gutteturer, men aldri vært borti at noen har kjøpt sex. Sikkert fordi de aller fleste ikke synes det er stas å ha sex med noen som egentlig ikke vil ha sex... Det er for øvrig ikke nødvendig å reise utenlands for å kjøpe sex. Det er vel få steder jeg har møtt såpass pågående sexsalg som i Norge og det er akkurat like ulovlig å kjøpe sex i utlandet som det er i Norge hvis du er norsk statsborger. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det vanlig for menn 20-40 år å kjøpe seg sex på guttetur i «syden»? jeg fatter ikke at noen klarer å ha sex med noen som kun vil tjene penger🤭 Anonymkode: f81b4...b0e Nei, det er ikke vanlig. Det siste der er vi nok flere som fatter mer av. Kun kåtskap, lite eller ingen følelser. Anonymkode: 2a4d1...03b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 Kjøpe sex i utlandet? Når jeg er i utlandet med gutta møter vi alltid på noen hyggelige jenter på vår alder. Har hatt sex 3 av 4 ganger ila mine opphold i syden. Hadde aldri klart å sex med jente som kun gjorde for pengene, æsj. horer er jeg ikke interessert i. Anonymkode: 44ee8...d90 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 Hvordan klarer man å ligge med noen man vet egentlig ikke vil ligge med deg? Da må du være ganske sjuk i huet. Personen kan også være trafficked eller bli tvunget av andre årsaker. Det kan du aldri vite. Anonymkode: 94d35...4d4 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan klarer man å ligge med noen man vet egentlig ikke vil ligge med deg? Da må du være ganske sjuk i huet. Personen kan også være trafficked eller bli tvunget av andre årsaker. Det kan du aldri vite. Anonymkode: 94d35...4d4 Bare vent til du har vært sammen med noen i 5år+. Da har dere begge sex med noen dere egentlig ikke vil ligge med. Og ingen får betalt. Anonymkode: 2701b...a37 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare vent til du har vært sammen med noen i 5år+. Da har dere begge sex med noen dere egentlig ikke vil ligge med. Og ingen får betalt. Anonymkode: 2701b...a37 Dette 👏🙌 Anonymkode: 7216d...75c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare vent til du har vært sammen med noen i 5år+. Da har dere begge sex med noen dere egentlig ikke vil ligge med. Og ingen får betalt. Anonymkode: 2701b...a37 Litt lei samme person = prostitusjon? Du kan ikke sammenligne det å ha sex meg en totalt fremmed for penger? Hvorfor slår du ikke opp da, hvis du ikke er fornøyd? Anonymkode: 94d35...4d4 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Litt lei samme person = prostitusjon? Du kan ikke sammenligne det å ha sex meg en totalt fremmed for penger? Hvorfor slår du ikke opp da, hvis du ikke er fornøyd? Anonymkode: 94d35...4d4 Det er jo oftest damene som synes det motbydelig å ha sex med den de er sammen med. Anonymkode: 7216d...75c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 Sexkjøpsloven er den mest idiotiske loven som norske feminster, i lag med white knights har skapt. Loven er skapt for å kontrollere seksualiteten til den norske mannen. At 2 voksne mennesker, ikke kan friit inngå egne avtaler i 2022, er bare helt på trynet. Anonymkode: ea82a...b1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #13 Skrevet 6. mars 2022 Jeg vet ikke jeg. Jeg og en kompis dro til Pattaya og traff en lokal dame der som vi leide som guide. Hun viste oss rundt i landet mot at hun fikk gratis mat, litt lønn, dekket alle reiseutgifter og eget hotellrom på hele reisen. Hun tok oss rundt på mange rare og fine plasser og var tolk. Når rundreisen var over spurte hun siste natten om hun kunne få sove på hotellrommet mitt, hvor hun ville ha sex med meg. Hun mente jeg også måtte utforske en lokal jente som en slags kulturutveksling. Vet ikke om dette teller som sexkjøp? Anonymkode: 2ef20...c5e
Gjest Smeltemann Skrevet 6. mars 2022 #14 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjøpe sex i utlandet? Når jeg er i utlandet med gutta møter vi alltid på noen hyggelige jenter på vår alder. Har hatt sex 3 av 4 ganger ila mine opphold i syden. Hadde aldri klart å sex med jente som kun gjorde for pengene, æsj. horer er jeg ikke interessert i. Anonymkode: 44ee8...d90 Fagfolk er fagfolk.
Flintis Skrevet 6. mars 2022 #15 Skrevet 6. mars 2022 Jdz skrev (16 timer siden): det er akkurat like ulovlig å kjøpe sex i utlandet som det er i Norge hvis du er norsk statsborger. Hvorfor det egentlig og er det sånn med andre lover også?
Jdz Skrevet 6. mars 2022 #16 Skrevet 6. mars 2022 Flintis skrev (53 minutter siden): Hvorfor det egentlig og er det sånn med andre lover også? Usikker på hvorfor det er sånn, men det gjelder noen andre deler av straffeloven også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 Dette var noe vi gjorde sist på 90 og først på 2000 tallet. Dro på ferier og møtte damer som vi oppvarmet med klær, gaver,hotellrom og mat. Tilbake fikk vi guiding ++++++ Anonymkode: 8b0c0...6f8
Flintis Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 Jdz skrev (1 time siden): Usikker på hvorfor det er sånn, men det gjelder noen andre deler av straffeloven også. Hvilke da?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 Det er ulovlig for norske borgere å kjøpe sex i utlandet. Akkurat som fremmedkrigere i Syria, kan det være vanskelig for norsk politi å bevise, men det er likefullt ulovlig. Det kan hende disse guttene har et nonchalant forhold til sex-kjøp, akkurat som is-krigere har et nonchalant forhold til avkappede hoder. Sosialt fordømmes de, selv om det ikke kan bevises juridisk. Anonymkode: baca4...b7c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 har vært på mange gutteturer med kamerater i utlandet, og min erfaring er at 90 % av gutta kjøper sex på disse turene. Detter er folk som ALDRI ville gjort det samme i norge,og som i utgangspunktet er imot sexkjøp. Det er noe som skjer på guttetur,litt som om alt er lov,og det som skjer på tur blir på tur. De fleste er godt gift og koner som ALDRI vil tro at deres mann gjør slike ting. Så alle dere her inne som sier at nettopp deres mann ikke er "slik" ,dere må ta dere en bolle 🙂 Anonymkode: 95bb7...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå