AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Gravid uke 14. Går fortsatt ned i vekt. Sliter med matlysten. Lavt blodtrykk og høy puls av å bare reise meg opp og gå noen få meter. Flere som har det slik? Legen har sykmeldt meg 100% siden uke 6. Men føler meg virkelig ikke bedre. Anonymkode: 7378f...1ac
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Er nok en fordel å prøve å få i deg noe næring for at du skal bli bedre. Hva med energidrikke? Litt suppe? Saft som inneholder sukker for å få opp blodsukkeret. Man blir jo uvel når man ikke får i seg noe næring. Heller lite og ofte. Var selv veldig dårlig i 1 trimester. Småslurker med drikke og mariekjeks gikk ned i mellom rundene med oppkast. Så prøv å få i deg noe mat og drikke. Anonymkode: de146...b93
tørkestativ Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Dette slet jeg med også, blant andre ting. Hvis du ikke klarer å spise så anbefaler jeg næringsdrikk fra apoteket. Den med sjokoladesmak er ikke så verst syns jeg 😊 ble anbefalt dette av både legen og jordmor når det stod på som verst
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 tørkestativ skrev (5 timer siden): Dette slet jeg med også, blant andre ting. Hvis du ikke klarer å spise så anbefaler jeg næringsdrikk fra apoteket. Den med sjokoladesmak er ikke så verst syns jeg 😊 ble anbefalt dette av både legen og jordmor når det stod på som verst Hvor lenge slet du med dette? Ble du også sykmeldt av legen? (Eier av innlegget) Anonymkode: 7378f...1ac
tørkestativ Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lenge slet du med dette? Ble du også sykmeldt av legen? (Eier av innlegget) Anonymkode: 7378f...1ac Ja jeg har vært sykemeldt siden uke 6 og frem til nå. Er i uke 21 nå og skal prøve å jobbe gradert. For meg var det definitivt verst mellom uke 9-14. fra uke 16 har jeg kastet opp ca 1-2 ganger i uken men fikk i meg utvalgte matvarer. men jeg har hyperemesis. Har du fått utelukket dette? I uke 12 ble jeg innlagt og fikk væske intravenøst. Dette hjalp veldig på formen min fordi jeg var så dehydrert😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå