AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Dette er egentlig inspirert av at jeg har fått med meg at en kjendis dro fra et barn på under ett år for å være med på et realityprogram som varer én måned. Jeg trenger ikke å si mer om programmet og kjendisen, for det er ikke poenget. Jeg undrer i grunn mer på om det er normalt å ønske/klare å være borte fra et lite barn så lenge? Som mor til en på halvannet år, vet jeg at det hadde vært fullstendig uaktuelt for meg, selv om mannen hadde vært positiv til at jeg skulle dra og hadde vært en super-pappa. Hva med dere andre? Hadde dere dratt på venninne-ferie eller lignende i en måned hvis dere hadde hatt mulighet, eller hadde dere ikke klart det? Anonymkode: 27a46...1e9 8
Veggdyret Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Venninneferie, nei. Arkeologisk utgraving i Mongolia eller romreise til månen eller noe lignende om virkelig var once in a lifetime - ja jeg tror faktisk det. Om faren deres syntes det var ok. 16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Nope. Ikke ferie eller noe i den duren. Jobb? Hvis det var eneste måten å gi barnet/familien mat på, ja. Anonymkode: 72ceb...dff 3
bergenser Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Det hadde ikke jeg klart. Er nesten så jeg har usikkerhet for å bruke 4 dagers ferien som jeg fikk før korona, graviditet og barn. Men har ventet på å oppleve det i noen år nå, og vet mini kommer til å ha det strålende bra uten meg i noen dager, men fortsatt usikker på om jeg kommer til å bruke den.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 Ikke en forlystelsesferie nei, men ville nok kanskje gjort det i forbindelse med jobb. Anonymkode: abc4c...319
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette er egentlig inspirert av at jeg har fått med meg at en kjendis dro fra et barn på under ett år for å være med på et realityprogram som varer én måned. Jeg trenger ikke å si mer om programmet og kjendisen, for det er ikke poenget. Jeg undrer i grunn mer på om det er normalt å ønske/klare å være borte fra et lite barn så lenge? Som mor til en på halvannet år, vet jeg at det hadde vært fullstendig uaktuelt for meg, selv om mannen hadde vært positiv til at jeg skulle dra og hadde vært en super-pappa. Hva med dere andre? Hadde dere dratt på venninne-ferie eller lignende i en måned hvis dere hadde hatt mulighet, eller hadde dere ikke klart det? Anonymkode: 27a46...1e9 Da skal ungen ha en god og trygg tilknytning til far eller en annen omsorgsperson i så fall. Anonymkode: b1ae4...e2f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Var borte i 4 døgn da sønnen min var nesten 1.5. Det var en kjempe mulighet til å oppleve noe fantastisk spennende. Etter 3 dager lengtet jeg meg helt syk. Da han var 3 år ble jeg syk og lå over 1 mnd på sykehuset. Fikk bare treffe han såvidt pga corona var ganske nytt. Det var helt grusomt for oss begge med så lang adskillelse Anonymkode: 76a04...1cc 1 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 jeg var borte i 3 uker når min var litt over 1 år, det var null stress, vi mammaer trenger fri vi også, barna har ikke vondt av og bonne med faren sin heller.. Ingenting ble ødelagt mellom oss, barnet er nå 8 år og vi har et veldig godt forhold. har 2 til som blir 1 år i mars, og skal på tur igjen i 3 uker i mai Anonymkode: 505dd...de8 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 Nei. Min er snart 3, og det hadde ikke skjedd. Ingenting er så gøy at jeg drar fra ham en måned frivillig. En uke kunne jeg klart, men der går maksgrensen 😛 Anonymkode: 5c5a3...c43 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Nei. Holder med en uke. Anonymkode: 37d14...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Nei, har ligget på sykehus i 3 dager og holdt ikke ut 😰 Anonymkode: 625f4...055 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Nei, absolutt ikke. Jeg har en på 3 år og jeg har kun vært på to overnattinger borte fra han. Jeg har muligheten til å være mer borte hvis jeg vil, men jeg har ikke noe ønske om det. Anonymkode: 08df2...667 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Nei! Ti dager borte fra treåringen er helt krise for mammahjertet, så en måned hadde jeg ikke klart. Ingenting er så gøy! Anonymkode: d58b7...408 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg var borte i 3 uker når min var litt over 1 år, det var null stress, vi mammaer trenger fri vi også, barna har ikke vondt av og bonne med faren sin heller.. Ingenting ble ødelagt mellom oss, barnet er nå 8 år og vi har et veldig godt forhold. har 2 til som blir 1 år i mars, og skal på tur igjen i 3 uker i mai Anonymkode: 505dd...de8 Jeg personlig forstår ikke at du klarer å være så lenge borte fra barna dine. Jeg hadde savnet dem så utrolig mye og ville mye heller hatt dem med meg på ferie. 3 uker syns jeg er veldig lenge å være borte fra barna. Anonymkode: 090b9...eed 12
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 Jeg har fortsatt ikke overnattet borte fra barnet og han er seks😂 Han har vært på overnattinger borte fra meg, men ikke omvendt.🤷🏽♀️ Anonymkode: 726b1...f88
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 Selvsagt, så lenge barnet er med far og tar flaske eller fast føde så er vel ikke det noe problem? Man skal jo ha endel fri selv også tross alt. Ferie med mann og barn er ikke akkurat feire… Anonymkode: 4f1f9...e73 2
Heip Skrevet 5. mars 2022 #19 Skrevet 5. mars 2022 Aldri i verden. Maks en natt med et så lite barn. Jeg synes ikke det er noe stas med barnefri når de er så små. En kafetur ja, men har ikke hatt behov for noe mer. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #20 Skrevet 5. mars 2022 Jeg klarer ikke en dag engang hva en måned... 😭 Anonymkode: be08d...0ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå