Gå til innhold

Veske/sekk til laptop

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet

Har kjøpt meg ny laptop og har i den anledning lyst til å skaffe med veske/sekk å frakte den med meg rundt i.

En av grunnene er selvfølgelig at jeg gjerne vil behandle den på best mulig måte.

Veldig greit å bruke sekk syns jeg, men veske er heller ikke dumt. Er 20 år og student. Er sporty, ikke den typisk elegant eller damete. Vil gjerne ha noe som er litt stilig (ikke den typiske svarte kjedelige.....)

Sekk eller veske?

Forslag til merker?

Kom meg tips og egne erfaringer:)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har en bærbar som jeg har med meg på skolen av og til, og jeg synes det er veldig kjekt med ryggsekk, da har jeg plass til skolebøkene mine også. Handler gjerne på tur hjem, og får plass til matvarene.

Kjøpte denne og er kjempefornøyd. Samboeren min har også en slik, han bytta faktisk ut bæreveska si, for å få plass til skolebøker.

Jeg vet også at Bergans har en student-sekk som ser veldig bra ut på bilder, men den er noe dyrere. Vet ikke hvordan det er med plass i den, da.

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en pc bag hvor det fulgte med en mus og 4 ports hub. Kjempefornøyd. Masse god plass i vesken og egen veske til mobiltelefon på siden også.

Kjøpte den å¨expert bonus. Du kan se den ved å gå inn her

Expert

og søke på produkt Targus. Produktnummer; BEU0230

Skrevet

Jeg kjøpte den nest største vesken til lovepro (ja, jeg er vesketypen :)), her får jeg plass til både pc og et par gigantiske bøker uten problem pluss utstyret til maskinen.

Skrevet

Søstern kjøpte sekk på clas olson som hun er fornøyd med. Billig og passet student lommeboka hennes....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...