AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Jeg må lære meg å si nei,men vet ikke hvordan. Er så redd for å såre folk at det går ut over meg selv,og jeg gjør ting jeg egentlig ikke vil. Jeg har tenkt tanken før,men igår merker jeg på alvor at jeg må lære meg å stå opp for meg selv før jeg blir helt ødelagt psykisk. Det som skjedde var at en jeg har truffet litt tidligere tok kontakt og ville komme innom. Er nærmere et år siden vi hadde noe på gang,men jeg trakk meg og ville ikke bli ilag med han,kun være venner. Vet at han tok dette tungt og han gjerne vil bli sammen med meg. Jeg sa ja til besøk igår og skjønte at vi kom til å ha sex og jeg var ok med det. Mens vi hadde sex merket jeg at jeg ikke nøt det,men heller følte avsky for hele fyren. Men istede for å avslutte så fullførte vi. Han må ha merket at jeg ikke var helt "med",jeg ble bare tørrere og tørrere... Idag sitter jeg igjen med følelsen av å bli brukt og det er kun min egen feil. Hvordan kan jeg bli flinkere til å stå opp for meg selv og ikke være så redd for å skuffe og såre folk? Det er ikke første gang jeg treffer folk for sex for å unngå å såre dem... Anonymkode: dc235...759
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Jeg liker denne måten å tenke på, som på bildet her. Anonymkode: bc6bf...34b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå