Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er singel. Ett år siden bruddet mellom meg og eks mannen... Det har vist seg at han har møtt ny som itillegg er ei han har truffet i vårt forhold. De har tydelig hatt en greie før det ble slutt, og jeg later som alt er greit. Jeg ser bilen hennes utenfor hos eksen, men det jeg gjør er å ignorere hvor vondt det egentlig er. Gråter for ingenting, er smådeppa også og bitter over at han har gått videre. Dårlig samvittighet for mine to små.... Er det normalt?? Blir det bedre når jeg dår meg ny kjæreste? Ser ikke mye glede, er så mye san tilbake til livet jeg hadde. Tenker hva jeg kunne gjort annerledes.

Vi var samboere i 10år... 

Anonymkode: bc0c1...a7e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du har det vondt nå. Ett år er egentlig lite for kjærlighetssorg, og dere var sammen mange år også. Kanskje noe blir bedre med en kjæreste etterhvert, men jeg tror også du må finne din egen vei, kanskje prøve noen nye hobbier, få noen nye venner, finne på gøye ting med ungene etc.

Anonymkode: c86a6...1b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres ut som du har det vondt nå. Ett år er egentlig lite for kjærlighetssorg, og dere var sammen mange år også. Kanskje noe blir bedre med en kjæreste etterhvert, men jeg tror også du må finne din egen vei, kanskje prøve noen nye hobbier, få noen nye venner, finne på gøye ting med ungene etc.

Anonymkode: c86a6...1b9

Ja jeg finner på masse gøy med mine barn. Er bare så sårt og vondt når jeg hører at eksen min flytter ting over til den nye damen, dette sier barna mine meg. Jeg får vondt av å kjøre forbi huset vi bodde i de siste 5 årene. Hvor lenge skal jeg gnage på de to der? Hun vil alltid for meg bli et sårt "bytte", som jeg følte det var. Nå er han hennes. 😭 Jeg får meg nok ny mann, men blir en helt annen enn han her.... Vet heller ikke vordan jeg skal finne han...

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

hvem tok initiativet til bruddet og hva var grunnen til å dere ikke kunne forsone med og akseptere hverandre?

Anonymkode: a046d...e52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

hvem tok initiativet til bruddet og hva var grunnen til å dere ikke kunne forsone med og akseptere hverandre?

Anonymkode: a046d...e52

Han ville dra fra meg helt uten noen mening rundt det. Annet at han ei sinna gang sa at jeg har "fa** ikke følelser igjen for deg. Da hadde han attpå vært stille i 2-3 uker uten å åpne munnen, så jeg visste ingenting.

I ettertid har jeg merket at det er og har vært de to. Jeg fortjener kanskje bedre....

Når jeg snakker om det siste her merker jeg at jeg ikke savner han. Han var iskald den siste tiden.  

AnonymBruker
Skrevet

Om ikke lenge kan det bli hun som får føle det samme som deg. Det skjer veldig ofte at det blir brudd når nyhetens interesse har lagt seg. Det har også lett for å legge seg en mistenksomhet rundt forholdet når det oppsto som følge av utroskap. Da vet begge at de ikke kan stole på hverandre. Hun er nok sjalu på deg også, dette går begge veier. Hun vil alltid leve med usikkerheten om at han kan angre seg... Hun vet at han vil ha kontakt med deg på grunn av barna.

Har en venninne som går gjennom omtrent det samme som deg nå, og det er tøft. Det er ingen annen råd enn å ta tiden til hjelp, og en dag vil du oppdage at du tenker stadig mindre på ham.

Anonymkode: e2fdb...ca7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
katt22 skrev (6 timer siden):

Når en mann sier at han ikke har følelser for deg , da har han virkelig, virkelig ikke følelser for deg. Menn er ikke like emosjonelt ustabile som kvinner og det skal dermed mye til for at han mister følelser iforhold til kvinner som mister og får følelser på 1,2,3

kan være mye forskjellig, men du vet vell det sikkert selv

tipper

- lite sex

- ikke tiltrukket av deg

- du er slitsom /dramaqueen, han er rett og slett lei dramaet/styret ditt noe mange menn blir

- for lite kjærestetid prioritering av dere

- mye krangling uenigheter av diverse ting

sikkert litt trist å høre, men syns ikke det skal sette en demper for noe

syns du kommer best ut av det, om han har mistet følelser eller ei er ingen grunn til å ha kontakt med andre kvinner før dere har slått opp, så han er jo uansett en megadrittsekk som sikkert grenset til utroskap, eller kanskje var utro

så da slapp du den dritten, bedre at du fant det ut nå enn senere

hun som får han er jo ikke heldig, han gjør jo det samme med henne senere

og han får karma senere i livet :)

se lyst på det du er kvitt ham

Jeg var veldig attraktiv for han og faktisk mer attraktiv enn denne nye dama hans. Dette sa han, derfor vet jeg det. Er også yngre enn hans nye. Men tror det lå litt i for mye rutiner, han var bare lei av meg. Ville ha et nytt liv, kanskje litt økonomisk relatert også.. Vi hadde mye sex og han var lysten på meg. Men hun nye har klart å erobre han, så sånn er det bare. Lurer på om jeg får meg en god og snill mann. Håper det. Er 33år , så muligheten er nok der. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går gjennom nesten det samme som deg men vi har ingen barn. Han dro fra meg etter å ha møtt ei singel 2 barnsmor han hadde snakket med på dating app bak ryggen min. Møtte henne en helg, fortalte meg at han har møtt ei ny i helgen og mistet følelser for meg for og flyttet inn til henne 2 uker etterpå (han bor hos kompisen den uka hun har barna). Han har selv sagt jeg er mer attraktiv osv men at han har sterke følelser for henne. Vi var sammen 7 år (fra jeg var 23-30 år), dama han har funnet er 5 år yngre.

Jeg tror menn (kanskje kvinner og) ofte savner den lidenskapen og sexen man har de første årene. Det ble mye rutiner hos oss og lite sex siste året. Jeg  har en krevende jobb med mye overtid, mens hun nye jobber kun 50%. Det er ekstremt vondt, jeg hadde ingen anelse også kom det sjokket i tillegg til at han flyttet rett inn til henne. Føler meg veldig byttet ut. Så på insta at han dro på helgetur med henne og at han også har møtt barna. 

Det har gått 2 måneder og jeg våkner fortsatt med panikk anfall. Jeg valgte å blokkere han overalt og ikke følge med på noe han gjør. Anbefaler deg å kutte mest mulig kontakt for ditt beste. Det er jo selvsagt vanskelig med barn i bildet. Tid er det eneste som hjelper. Vet hvor jævlig det er. Sender en stor klem.

Anonymkode: 32f00...dc8

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg går gjennom nesten det samme som deg men vi har ingen barn. Han dro fra meg etter å ha møtt ei singel 2 barnsmor han hadde snakket med på dating app bak ryggen min. Møtte henne en helg, fortalte meg at han har møtt ei ny i helgen og mistet følelser for meg for og flyttet inn til henne 2 uker etterpå (han bor hos kompisen den uka hun har barna). Han har selv sagt jeg er mer attraktiv osv men at han har sterke følelser for henne. Vi var sammen 7 år (fra jeg var 23-30 år), dama han har funnet er 5 år yngre.

Jeg tror menn (kanskje kvinner og) ofte savner den lidenskapen og sexen man har de første årene. Det ble mye rutiner hos oss og lite sex siste året. Jeg  har en krevende jobb med mye overtid, mens hun nye jobber kun 50%. Det er ekstremt vondt, jeg hadde ingen anelse også kom det sjokket i tillegg til at han flyttet rett inn til henne. Føler meg veldig byttet ut. Så på insta at han dro på helgetur med henne og at han også har møtt barna. 

Det har gått 2 måneder og jeg våkner fortsatt med panikk anfall. Jeg valgte å blokkere han overalt og ikke følge med på noe han gjør. Anbefaler deg å kutte mest mulig kontakt for ditt beste. Det er jo selvsagt vanskelig med barn i bildet. Tid er det eneste som hjelper. Vet hvor jævlig det er. Sender en stor klem.

Som å høre meg... Våkner også med panikkanfall og pusteproblemer. 

Vi får det nok bedre etterhvert men tøft når det står på. Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts igjen her, får helt vondt av deg. Det er forferdelig å stå i en slik situasjon. 

❤ klem til deg 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ts igjen her, får helt vondt av deg. Det er forferdelig å stå i en slik situasjon. 

❤ klem til deg 

Takk i like måte. Ja er helt jævlig, prøver å holde meg opptatt og gjøre ting så jeg slipper å tenke. Jeg sa masse stygge ting til exen min etter en måned og han blokka meg overalt. Er helt sykt å tenke at man kan bli byttet ut så fort. Tror det var for det beste selvom det er helt jævlig akkurat nå. Prøv å ha mest mulig lite kontakt. Det hjelper masse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk i like måte. Ja er helt jævlig, prøver å holde meg opptatt og gjøre ting så jeg slipper å tenke. Jeg sa masse stygge ting til exen min etter en måned og han blokka meg overalt. Er helt sykt å tenke at man kan bli byttet ut så fort. Tror det var for det beste selvom det er helt jævlig akkurat nå. Prøv å ha mest mulig lite kontakt. Det hjelper masse. 

Vet... så kommer kveldene og tankene. Hverfall her. Blir så sliten av bekymringer og tanker. Vil aller helst ha lite bekymringer. Heldigvis hjelp å få om det skal bli helt ille. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...