Gå til innhold

Vil man få bra utbytte av å trene et helkroppsprogram x 2 pr uke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Torsdager og søndager er gode treningsdager for meg. Vil jeg få utbytte , eller må jeg trene oftere?

Jeg har trent lit av og på de siste par årene. Ikke helt nybegynner, men i nedre sjikte vil jeg anta.

Anonymkode: 29d1a...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, om du tar i skikkelig. Akkurat som forskjellen på å gå og springe.

Anonymkode: daffb...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. De aller fleste har mye mer igjen for å kjøre et "zon-program"  to ganger i uka enn å trene "glÆm-isolat-muskler" 4 gangeren (litt etter hva du er ute etter å oppnå)... Spesielt om du gjør som ab over sier - og tar i skikkelig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Beeblebrox skrev (5 minutter siden):

Definitivt. De aller fleste har mye mer igjen for å kjøre et "zon-program"  to ganger i uka enn å trene "glÆm-isolat-muskler" 4 gangeren (litt etter hva du er ute etter å oppnå)... Spesielt om du gjør som ab over sier - og tar i skikkelig :Nikke:

Takk 🙂 Jeg tenker å trene 5x5 i hovedøvelsene, og så gjør jeg litt sekundærøvelser i tillegg. Og så har jeg fokus på å endre kostholdet, mer sunt og mer protein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burde jeg legge inn en kondisjonsøkt i løpet av uka også, eller bare vil det ødelegge effekten av styrketreningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra plan 😊 du har plass til minst to kondisjonsøkter ja. Mandag og fredag er lure dager der, om muskelvekst er hovedmålet. Den mest langvarige på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...