Gå til innhold

Vil man få bra utbytte av å trene et helkroppsprogram x 2 pr uke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Torsdager og søndager er gode treningsdager for meg. Vil jeg få utbytte , eller må jeg trene oftere?

Jeg har trent lit av og på de siste par årene. Ikke helt nybegynner, men i nedre sjikte vil jeg anta.

Anonymkode: 29d1a...c0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om du tar i skikkelig. Akkurat som forskjellen på å gå og springe.

Anonymkode: daffb...01b

Skrevet

Definitivt. De aller fleste har mye mer igjen for å kjøre et "zon-program"  to ganger i uka enn å trene "glÆm-isolat-muskler" 4 gangeren (litt etter hva du er ute etter å oppnå)... Spesielt om du gjør som ab over sier - og tar i skikkelig :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (5 minutter siden):

Definitivt. De aller fleste har mye mer igjen for å kjøre et "zon-program"  to ganger i uka enn å trene "glÆm-isolat-muskler" 4 gangeren (litt etter hva du er ute etter å oppnå)... Spesielt om du gjør som ab over sier - og tar i skikkelig :Nikke:

Takk 🙂 Jeg tenker å trene 5x5 i hovedøvelsene, og så gjør jeg litt sekundærøvelser i tillegg. Og så har jeg fokus på å endre kostholdet, mer sunt og mer protein.

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg legge inn en kondisjonsøkt i løpet av uka også, eller bare vil det ødelegge effekten av styrketreningen?

Skrevet

Høres ut som en bra plan 😊 du har plass til minst to kondisjonsøkter ja. Mandag og fredag er lure dager der, om muskelvekst er hovedmålet. Den mest langvarige på mandag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...