AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Del Skrevet 5. mars 2022 Torsdager og søndager er gode treningsdager for meg. Vil jeg få utbytte , eller må jeg trene oftere? Jeg har trent lit av og på de siste par årene. Ikke helt nybegynner, men i nedre sjikte vil jeg anta. Anonymkode: 29d1a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Del Skrevet 5. mars 2022 Ja, om du tar i skikkelig. Akkurat som forskjellen på å gå og springe. Anonymkode: daffb...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 5. mars 2022 #3 Del Skrevet 5. mars 2022 Definitivt. De aller fleste har mye mer igjen for å kjøre et "zon-program" to ganger i uka enn å trene "glÆm-isolat-muskler" 4 gangeren (litt etter hva du er ute etter å oppnå)... Spesielt om du gjør som ab over sier - og tar i skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Del Skrevet 5. mars 2022 Beeblebrox skrev (5 minutter siden): Definitivt. De aller fleste har mye mer igjen for å kjøre et "zon-program" to ganger i uka enn å trene "glÆm-isolat-muskler" 4 gangeren (litt etter hva du er ute etter å oppnå)... Spesielt om du gjør som ab over sier - og tar i skikkelig Takk 🙂 Jeg tenker å trene 5x5 i hovedøvelsene, og så gjør jeg litt sekundærøvelser i tillegg. Og så har jeg fokus på å endre kostholdet, mer sunt og mer protein. Anonymkode: 29d1a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Del Skrevet 5. mars 2022 Burde jeg legge inn en kondisjonsøkt i løpet av uka også, eller bare vil det ødelegge effekten av styrketreningen? Anonymkode: 29d1a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 6. mars 2022 #6 Del Skrevet 6. mars 2022 Høres ut som en bra plan 😊 du har plass til minst to kondisjonsøkter ja. Mandag og fredag er lure dager der, om muskelvekst er hovedmålet. Den mest langvarige på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå