AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Er det vanlig å få egen kontaktperson på NAV når man har vært sykemeldt lenge? Får man i så fall telefonnummer til denne personen? Jeg har nå vært sykemeldt i seks måneder, men ikke hørt noe. Har fått en melding fra NAV, men den var anonym (ikke undertegnet med navn). Synes dette er ganske håpløst - men det virker ikke å være så viktig å hjelpe meg tilbake til jobb igjen. Anonymkode: c6d03...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Bruk "skriv til oss" funksjonen til NAV og skriv at du ønsker kontakt med veileder, eller be om et dialogmøte. Anonymkode: d4140...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bruk "skriv til oss" funksjonen til NAV og skriv at du ønsker kontakt med veileder, eller be om et dialogmøte. Anonymkode: d4140...5e8 Det har jeg gjort, men får ikke svar på det jeg spør om og svaret er anonymt. Er dette normalt? Ingen navn eller telefonnummer? Anonymkode: c6d03...e8d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Nav skrev at «alle» på kontoret hadde ansvaret for alle og derfor fikk jeg ikke noe navn eller kontaktperson. Anonymkode: c6d03...e8d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 At de ikke signerer meldinger med navn osv blir feil og det hadde jeg ikke akseptert. Anonymkode: 3ba4b...b3f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): At de ikke signerer meldinger med navn osv blir feil og det hadde jeg ikke akseptert. Anonymkode: 3ba4b...b3f Enig. Men hva kan man gjøre med det? Jeg sa fra. Det hjalp ikke. Anonymkode: c6d03...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Har du en aktivitetsplan og kan du bruke dialogen der? Da skal du komme i kontakt med din veileder. Anonymkode: 10505...084
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du en aktivitetsplan og kan du bruke dialogen der? Da skal du komme i kontakt med din veileder. Anonymkode: 10505...084 Nei, har ikke fått en aktivitetsplan. Vet ikke hva det er en gang. Anonymkode: c6d03...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Nav skrev at «alle» på kontoret hadde ansvaret for alle og derfor fikk jeg ikke noe navn eller kontaktperson. Anonymkode: c6d03...e8d Dette må være et lite minikontor? Er du sykemeldt eller har aap/dagpenger skal du ha din egen veileder. Ville sendt en beskjed og bedt om et fysisk møte. Hvis det ikke kommer seg ville jeg sendt inn en serviceklage. Anonymkode: 61040...2ee
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette må være et lite minikontor? Er du sykemeldt eller har aap/dagpenger skal du ha din egen veileder. Ville sendt en beskjed og bedt om et fysisk møte. Hvis det ikke kommer seg ville jeg sendt inn en serviceklage. Anonymkode: 61040...2ee Nei, en av de største byene i Norge. Har sendt fire meldinger, kun en besvart, og den var som sagt anonym. Har vært sykemeldt over seks måneder. Hvordan sender jeg inn serviceklage? Anonymkode: c6d03...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, en av de største byene i Norge. Har sendt fire meldinger, kun en besvart, og den var som sagt anonym. Har vært sykemeldt over seks måneder. Hvordan sender jeg inn serviceklage? Anonymkode: c6d03...e8d Høres veldig rart ut. Etter retningslinjene skal man bli kontaktet etter 8 ukers sykemelding. Du kan sende inn serviceklage på nav.no. Anonymkode: 6b88e...b1d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres veldig rart ut. Etter retningslinjene skal man bli kontaktet etter 8 ukers sykemelding. Du kan sende inn serviceklage på nav.no. Anonymkode: 6b88e...b1d Jeg fikk en anonym melding, som sagt, med tolv spørsmål. Jeg vet ikke om jeg tør å klage, NAV er vel Gud for oss som har blitt alvorlig syke. Tør ikke legge meg ut med dem. Anonymkode: c6d03...e8d
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #13 Skrevet 7. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg fikk en anonym melding, som sagt, med tolv spørsmål. Jeg vet ikke om jeg tør å klage, NAV er vel Gud for oss som har blitt alvorlig syke. Tør ikke legge meg ut med dem. Anonymkode: c6d03...e8d Neida, det går fint å klage. Jobber i Nav selv. Du blir i så i fall kontaktet av leder som da ønsker å høre hva det gjelder og se om det er mulig å løse problemet. Var jo rart å skrive en anonym melding til deg med tolv spørsmål. Normalt så ringer man og har en normal samtale også kommer spørsmålene der det er naturlig å legge dem i samtalen. Sykefraværsoppfølging er veldig viktig, så det er rart at det Nav kontoret er sløve med det, for det vil på sikt gi dem mye merarbeid på andre ytelser. Anonymkode: 6b88e...b1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå