Gå til innhold

Andre gravide som har det slik? Mer "tom".

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om andre har det slik også, eller om det bare er meg. 

Jeg føler meg mer "tom" nå etter jeg ble gravid. Er i uke 11. Ikke at jeg føler meg helt tankeløs eller deprimert, men det er liksom litt mer slitsomt å tenke? Jeg kan f.eks ha planer om å lese en artikkel på nettet, besøke ulike nettsider jeg pleier, se en serie jeg alltid har likt, men så når jeg skal gjøre det, så bare orker jeg det ikke? Samtidig som jeg ikke føler meg sliten. Har flere ganger gledet meg til å se film/serie når mannen skal ut å trene, men så gjør jeg det ikke likevel, fordi jeg bare ikke klarer å tenke på å konsentrere meg for å se på?

Synes det høres så rart ut. Er ulikt meg. 

Anonymkode: dd63e...baf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neh. Er sånn selv. Litt likegyldig egentlig på en måte. Akkurat som med mat, skikkelig lyst på, men orker ikke spise det, men gjør det forsi jeg må. Sexlyst. Neh. Men har sex fordi det er godt når jeg først blir tatt på. Føler mye rundt andre ting.

Anonymkode: e2b90...e13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Neh. Er sånn selv. Litt likegyldig egentlig på en måte. Akkurat som med mat, skikkelig lyst på, men orker ikke spise det, men gjør det forsi jeg må. Sexlyst. Neh. Men har sex fordi det er godt når jeg først blir tatt på. Føler mye rundt andre ting.

Anonymkode: e2b90...e13

Er akkurat slik jeg har det. Veldig vinglete og likegyldig. Aner ikke om det er hormonene eller hva. 

Anonymkode: dd63e...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...