AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg trenger ny tørketrommel men er usikker på hva jeg bør velge. Noen som har noe å anbefale? Eller fraråde? Anonymkode: 3ee59...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 5. mars 2022 #2 Del Skrevet 5. mars 2022 Styr unna Samsung og andre med varmepumpe/varmeveksler som sitter knotete til (langt inne) for rengjøring. Vår under 4 år gamle Samsung har nå sluttet å virke (dvs ingen varmluft), og fordi de mener den er dårlig vedlikeholdt så går det ikke på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 5. mars 2022 #3 Del Skrevet 5. mars 2022 Skriver under på å styre unna trommel fra samsung. Den jeg har erfaring med tørker hvertfall veldig dårlig. Må sette på flere programmer for å få tørt sengetøy. Jeg har selv Bosch serie 8, og den er knall. Alltid helt tørt samme hva jeg putter inn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Del Skrevet 6. mars 2022 Kamelia83 skrev (14 timer siden): Skriver under på å styre unna trommel fra samsung. Den jeg har erfaring med tørker hvertfall veldig dårlig. Må sette på flere programmer for å få tørt sengetøy. Jeg har selv Bosch serie 8, og den er knall. Alltid helt tørt samme hva jeg putter inn 😊 Jeg har akkurat kjøpt serie 6, og klærne inni ble ekstremt varme da programmet var ferdig. Har du opplevd det? De som monterte den koblet den feil, så jeg er redd det er noe galt med maskinen etter det Anonymkode: 3ee59...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 6. mars 2022 #5 Del Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har akkurat kjøpt serie 6, og klærne inni ble ekstremt varme da programmet var ferdig. Har du opplevd det? De som monterte den koblet den feil, så jeg er redd det er noe galt med maskinen etter det Anonymkode: 3ee59...a01 Klærne er varme, men ikke så jeg brenner meg liksom. Men hvor varme dine klær er jo ikke så godt å sammenligne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #6 Del Skrevet 11. mars 2022 Kamelia83 skrev (På 6.3.2022 den 18.11): Klærne er varme, men ikke så jeg brenner meg liksom. Men hvor varme dine klær er jo ikke så godt å sammenligne da. Merket du sterk lukt av din tørketrommel da den var ny? Anonymkode: 3ee59...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 11. mars 2022 #7 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Merket du sterk lukt av din tørketrommel da den var ny? Anonymkode: 3ee59...a01 Nei ingen lukt av min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #8 Del Skrevet 11. mars 2022 Har vært fornøyd med den jeg har hatt fra Electrolux Anonymkode: 3ee59...a01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Del Skrevet 12. mars 2022 Vi er veldig fornøyd med Miele. Generelt er Miele et kvalitetsmerke. Anonymkode: 5018b...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå