AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 4 uker siden keisersnitt og såret gror fint, men det er veldig ømt og sårt enda. Selv gravidbukser (som etterligner vanlige bukser) gnisser mot arret. Tights og lignende uten linning kan jeg ikke bruke da strikket over magen ikke er nok til å holde buksa oppe. Vanlige high waist jeans funker heller ikke selv om linninga er over navlen, for det er ekstra lag med rot der glidelåsen er og dette gnisser på arret 🙄 Tips? Jeg liker at de er tettsittende, løse bukser får meg bare til å se enda mer slabbedask ut (lav og formfull). Jeg orker ikke kjoler... Men vil kle meg skikkelig når jeg skal ut av huset. Anonymkode: 53a92...a64
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Jeg kjøpte meg heller high waist truser og brukte vanlige bukser. Da var det ikke noe gnissing mot opr.såret. Har også kjøpt litt lounge wear som er fint til hjemmebruk og få barselbesøk i. Anonymkode: 7c357...648
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Jeg hadde en veldig komfortabel bukse, som var en mellomting mellom ettersittende og løs. Jeg tror ikke den finnes lenger, men den ligner på denne: https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-svart-bukser-dameklar/7257909_F990 Anonymkode: 0aec3...711
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tights og lignende uten linning kan jeg ikke bruke da strikket over magen ikke er nok til å holde buksa oppe. Hva om du finner en tights el.l. med knytting i livet? Anonymkode: 51262...ad3
Sirah Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Kan du ta en lang topp og ha den nedi buksa og så vanlig genser over? Eller beskytter det kanskje ikke nok?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte meg heller high waist truser og brukte vanlige bukser. Da var det ikke noe gnissing mot opr.såret. Har også kjøpt litt lounge wear som er fint til hjemmebruk og få barselbesøk i. Anonymkode: 7c357...648 Sirah skrev (1 time siden): Kan du ta en lang topp og ha den nedi buksa og så vanlig genser over? Eller beskytter det kanskje ikke nok? Nei, det beskytter ikke nok 🙈 Jeg bruker utelukkende high waist eller gravid truser enda, hjelper ikke fnugg 😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde en veldig komfortabel bukse, som var en mellomting mellom ettersittende og løs. Jeg tror ikke den finnes lenger, men den ligner på denne: https://cubus.com/no/p/bukse-med-elastisk-kant-ved-ankelen-svart-bukser-dameklar/7257909_F990 Anonymkode: 0aec3...711 Denne er superdigg, men er for loose til å føle meg pen og vel i utendørs på kafe etc, desverre 😬 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva om du finner en tights el.l. med knytting i livet? Anonymkode: 51262...ad3 Tja, kanskje, men har ikke funnet noen så langt 😅 Anonymkode: 53a92...a64
Sirah Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det beskytter ikke nok 🙈 Jeg bruker utelukkende high waist eller gravid truser enda, hjelper ikke fnugg 😅 Anonymkode: 53a92...a64 Typisk! Hva med et kompress du limer rundt såret? Kjedelig å kjøpe masse nye bukser som du kanskje ikke blir fornøyd med når problemet er over om noen uker 🙈 Bare et forslag Har du lyst på nye klær så er det jo en ypperlig unnskyldning 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå