Gå til innhold

Konfirmasjon 2033

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ver dere allerede nå hvilke dato det er konfirmasjon i deres kirke neste år? Stresser litt med å leie lokal. Men vanskelig når jeg ikke vet hvilken dato det blir. Har spurt men er 4 kirker i sognet her og konfirmasjonene er ikke fordelt på kirkene ennå. Stresser du rundt dette?

Anonymkode: ea2b3...85f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ver dere allerede nå hvilke dato det er konfirmasjon i deres kirke neste år? Stresser litt med å leie lokal. Men vanskelig når jeg ikke vet hvilken dato det blir. Har spurt men er 4 kirker i sognet her og konfirmasjonene er ikke fordelt på kirkene ennå. Stresser du rundt dette?

2023 skulle det være 🤣

• Liker 3
Gjest kira87
Skrevet

Jeg håper du mener 2023. Utover det har jeg ikke noe svar. Du kan jo si hvor du bor, så blir det kanskje enklere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

2023 skulle det være 🤣

Haha! Jeg tenkte wow, tidlig ute😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte lokalet og sa jeg ville ha det til konfirmasjonen i 2021… siden jeg var først ut fikk jeg velge dato først. Men jeg viste ikkje dato når jeg booka lokalet, det holdt å si at jeg ville ja det til konf det året. Men jeg bor på en liten plass da. 

Anonymkode: 07e4b...901

AnonymBruker
Skrevet
kira87 skrev (9 minutter siden):

Jeg håper du mener 2023. Utover det har jeg ikke noe svar. Du kan jo si hvor du bor, så blir det kanskje enklere. 

Trondheim 

Hoeggen kirke 

Skrevet

Det du gjør, er å sende mail til kirkekontoret og spør dem. Det gjorde jeg for to år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det vet jeg. Er alltid første søndag i juni her vi bor😃Allerede booket selskapslokale og mat✌️

Anonymkode: 57cbc...beb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

2023 skulle det være 🤣

Holy shit, jeg ble litt satt ut når jeg leste om stress ang lokale 😆 Vi planlegger dåp i mai og begynte å stresse litt mtp alle konfirmasjonen, men fikk faktisk tak i lokale på null komma niks. Begynte å lure på hvor du befant deg om du trengte 11 år på planleggingen 😂

Anonymkode: c4e97...5e4

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, det var sent! Vi leide lokalet fire år i forveien vi… 

Anonymkode: 6e758...098

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jøss, det var sent! Vi leide lokalet fire år i forveien vi… 

Anonymkode: 6e758...098

Her må man også booke lokale flere år i forveien.

Anonymkode: 55d96...203

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her må man også booke lokale flere år i forveien.

Anonymkode: 55d96...203

Litt vanskelig når vi ikke vet hvilken dato konfirmasjon blir i kirken her. Er flere kirker i området. Sendte mail i går og fikk svar nå. Datoene er ikke fordelt på kirkene ennå 

Skrevet

Vi booket lokale 6 uker før konfirmasjonen. Gikk fint det og. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...