monja Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Her kan du sjekke hvor lang tid du har igjen før du må være i mål.
anna-josefine Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Føler meg , så langt, godt i rute. Så og si alle julegavene er i hus. Julekortene halvferdige, nesten.... Satt opp lister for meg selv over hva som må hjøres når, og så langt ser det veldig bra ut, så forhåpentligvis får vi god tid til å kose oss sammen i adventstiden i år...og ikke bare stresse rundt. Håper jeg inderlig..... for teori og praksis henger som kjent ikke alltid sammen
Gjest Leya Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Jeg har ikke begynt enda.Og vi skal flytte 14 desember..
Gjest uri Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Har til nå kjøpt 3 julegaver.. Maaange som gjenstår enda.. Har begynt å tenke på julekort, og bestemt meg for å lage selv i år.. Skal nok få det litt travelt med alle juleforberedelsene i år.. Men men.. Jeg har valgt det selv, så jeg får vel ikke klage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå