Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har mistet flere ganger på rad i samme uke? 

Jeg mistet i uke 10 i høst, og går nå inn i uke 10 på nytt, og er så redd for at det samme skal skje igjen. 

Er det vanlig at det stopper opp samme sted to ganger på rad?

Anonymkode: e9499...45f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg har det ikke vært samme uke :) uke 8 og 11 her

Anonymkode: bae4c...5ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For meg har det ikke vært samme uke :) uke 8 og 11 her

Så kjedelig å ha kommet helt til uke 11. Hadde du vært på tidlig ut før det da og sett at ting så normalt ut?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet to ganger på rad. Begge i uke 7

Anonymkode: a61d3...f57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så kjedelig å ha kommet helt til uke 11. Hadde du vært på tidlig ut før det da og sett at ting så normalt ut?

Ja, følte jeg hadde kommet så langt at vi begynte å bli trygge. Var på ul 8+3 å så hjerte slå, da vi var tilbake 11+5 var det ikke liv, og hjertet hadde stoppet et pr dager før. Mister 2. gang da jeg ble gravid 3 mnd etterpå. Da som en spontanabort i uke 8, før vi hadde vært på Ul. Ble gravid med en frisk baby 3 mnd etterpå :) og er gravid med nr 2 nå, uten noen flere aborter.

Mest sannsynlig går det helt fint for din del denne gangen, men er skikkelig dritt de ukene i starten. Når har du neste ul da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ja, følte jeg hadde kommet så langt at vi begynte å bli trygge. Var på ul 8+3 å så hjerte slå, da vi var tilbake 11+5 var det ikke liv, og hjertet hadde stoppet et pr dager før. Mister 2. gang da jeg ble gravid 3 mnd etterpå. Da som en spontanabort i uke 8, før vi hadde vært på Ul. Ble gravid med en frisk baby 3 mnd etterpå :) og er gravid med nr 2 nå, uten noen flere aborter.

Mest sannsynlig går det helt fint for din del denne gangen, men er skikkelig dritt de ukene i starten. Når har du neste ul da? 

Huff, så vondt når man har sett hjertet slå og tror at alt er fint. 

Godt du har fått et friskt barn i etterkant!

Jeg skal på ny ul på torsdag. Da har jeg kommet lenger enn der det stoppet opp sist. Men er så fryktelig nervøs. Er jo ikke gitt at det går bra selvom jeg kommer lenger enn sist heller men. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...