Labbene Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Har en lite barn med positiv hjemmetest. Er det vits i å ta pcr test for å få det registrert i koronapass?
Gjest havrekaffe Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 SJekk hjemmesidene til kommunen din eller FHI. Der får du de riktige svarene med en gang
Modni Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Har du planer om å reise utenlands? Isåfall ja- ellers ikke anbefalt teste barn lengre
GammelKaktus Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Hvis du vil ha koronapass så må man ta PCR test uansett om man er voksen eller barn.
sofie777 Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Har fått korona nå - i den store bølgen, flere i min FB-vennekrets har fått også - til tross for tredje dose. Jeg leste på kommunens sider og der trengte jeg bare å registrere meg der. Det sto ingenting om at jeg ikke fikk koronapass om jeg ikke tok PCR-test. Regner med at om jeg vil en tur til utlandet i sommer (for eksempel), så er det fullt mulig. Endret 5. mars 2022 av sofie777
GammelKaktus Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 sofie777 skrev (3 minutter siden): Har fått korona nå - i den store bølgen, flere i min FB-vennekrets har fått også - til tross for tredje dose. Jeg leste på kommunens sider og der trengte jeg bare å registrere meg der. Det sto ingenting om at jeg ikke fikk koronapass om jeg ikke tok PCR-test. Regner med at om jeg vil en tur til utlandet i sommer (for eksempel), så er det fullt mulig. Du har jo tredje dose da trenger du ikke å gjøre det for du har jo allerede gyldig koronapass siden du har tredje dose. Selv måtte jeg ta PCR test for da slipper jeg tredje dose litt lenger.
sofie777 Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå): Du har jo tredje dose da trenger du ikke å gjøre det for du har jo allerede gyldig koronapass siden du har tredje dose. Selv måtte jeg ta PCR test for da slipper jeg tredje dose litt lenger. Riktig, det er sånn det er
Tough cookie Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Jeg fikk korona og er vaksinert med to doser, og fikk beskjed om å ta pcr test fordi smitten skal registreres pga koronapass og i forhold til langtidsbivirkninger/ og for å få det inn i legejournalen Endret 5. mars 2022 av Tough cookie
Anbefalte innlegg