AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Når jeg var ung ble jeg mobbet mye på ungdomsskolen, noe som førte til at jeg utviklet angst. Særlig ble det ilke når jeg begynte på universitetet. Har fått behandling, men jeg blir liksom aldri 100 prosent god. Har greid å fullføre utdanning og har jobb, er nå 29 år, snart på mitt 30 år. Er fremdeles både jomfru og har aldri vært i et forhold. Trolig kommer jeg aldri til å være i et parforhold. Og jeg har få venner. Lurer virkelig på hva jeg skal bruke livet mitt på 😕 Anonymkode: 93f47...06e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Er du mann reiser du til Thailand. Er du dame reiser du til Danmark. Det løser seg for alle. Lykke til! Anonymkode: f2ad3...d78 2 1
mjaus Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Alle kan få seg kjæreste. Alle kan få seg venner, handler om din egen innstilling til det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du mann reiser du til Thailand. Er du dame reiser du til Danmark. Det løser seg for alle. Lykke til! Anonymkode: f2ad3...d78 Takk for tipset Anonymkode: 93f47...06e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 mjaus skrev (2 timer siden): Alle kan få seg kjæreste. Alle kan få seg venner, handler om din egen innstilling til det. Kan nå håpe etter hvert som tiden går, men det har ikke skjedd i den tiden det er lettest ... Anonymkode: 93f47...06e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 Meld deg inn i en frivillig forening. Da får du mange bekjente, som kanskje blir venner på lang sikt. Anonymkode: fc562...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 Jeg vokste opp med sosialangst og har ingen venner. Sist jeg hadde venner var da jeg var 11-12 år. Har hatt et par damer i voksen alder, som jeg har vært sammen med. kom i prat med de på nettet. Forholdene varte i 1-2 år, men det blir jo slutt siden jeg ikke kan delta i sosiale aktiviteter med vennene hennes, og har ingen selv. Har jobb og god økonomi. Skulle ønske jeg kunne treffe en introvert dame. Det er trist å være en sosial taper. Anonymkode: 61546...0d6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #8 Skrevet 8. mars 2022 Blir du kristen (ikke fanatisk miljø, men helt vanlig menighet), eller en annen tro, så får du mange millioner venner verden over. Er selv veldig ateist, men tenker at det nå være så fantastisk å være kristen! Var i miljøet (uten å tro) i mange, mange år i barndom og ungdomstid. Man føler seg så inkludert og velkommen, de gjør mange kjekke ting sammen, og veldedighetsarbeid, turer. Alle hjelper hvis du trenger det, støtter, og du blir godtatt akkurat sånn du er osv. Hadde det ikke vært for alt Jesussnakket og bibelbabbelet så hadde det miljøet vært helt perfekt for meg! Anonymkode: d3487...459
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #9 Skrevet 8. mars 2022 Meld deg til veldedig eller frivillig tjeneste i noe du synes er en fin sak. Kjenner en ung mann som slet sosialt som har fått et solid nettverk gjennom ungdommens røde kors. Kanskje du er litt gammel til akkurat det, men det finnes mye slikt. Meningsfylt og man får et miljø å høre til i. Anonymkode: 6cdb0...4c9 1
Kathrina Skrevet 9. mars 2022 #10 Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 8.3.2022 den 21.19): Blir du kristen (ikke fanatisk miljø, men helt vanlig menighet), eller en annen tro, så får du mange millioner venner verden over. Er selv veldig ateist, men tenker at det nå være så fantastisk å være kristen! Var i miljøet (uten å tro) i mange, mange år i barndom og ungdomstid. Man føler seg så inkludert og velkommen, de gjør mange kjekke ting sammen, og veldedighetsarbeid, turer. Alle hjelper hvis du trenger det, støtter, og du blir godtatt akkurat sånn du er osv. Hadde det ikke vært for alt Jesussnakket og bibelbabbelet så hadde det miljøet vært helt perfekt for meg! Anonymkode: d3487...459 Noe å vurdere, faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå