AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hva skal man gjøre liksom? Ikke har man en grad man kan søke jobb med, og ikke har man rett på dagpenger fra nav. Hva annet kan man gjøre enn å søke på lagerjobber, butikkmedarbeiderjobber, etc.? Spør for en venn. Anonymkode: 30099...b7b 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Jeg hadde deltidsjobb jeg fikk gjort til fulltidsjobb. Om mulig bo hos foreldrene dine for å redusere det økonomiske tapet. Søk på butikk og lagerjobber mens du tenker over hva annet du kan søke på. Jeg jobber på bensinstasjonen. Det å ha en drittjobb man være god motivasjon til å finne mye utdanninger. Barnehage, jobbe med eldre og syke, vikarlærer er også jobber du kan søke på. Da kan du også se om det er aktuelle karrierer.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Var heldig og fikk greit med dagpenger siden jeg droppa ut tidlig og nettopp hadde fullført fgtj. Droppa ut av ingeniørutdanning. Vurderte lærer, så jeg prøvde meg som vikarlærer/assistent. Fant ut at det nok ikke passet meg, og begynte på noe annet til høsten. Anonymkode: 2daf3...8a5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Var heldig og fikk jobb 1 års vikariat innen offentlig forvaltning mens jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. Deretter gikk jeg på dagpenger, og begynte etter hvert å studere igjen For jeg må ha en grad for å få en behagelig (og fast) jobb. Anonymkode: e78f3...9d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Jobbet litt i alpene, så "sesongjobb" i Norge, så fulltidsjobb. Søker litt ulike jobber og tror jeg kan lande en nå, men inntrykket er at man nesten må ha en eller annen form for grad for å få en "grei" jobb, men at det finnes unntak. Anonymkode: 63dd0...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå