Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det i starten? Har du lykkes så langt? Liker du arbeidsdagene dine? Er det mye stress? Tjener du bra? (Gjerne oppgi hvilken type bedrift det er snakk om)

Noen spørsmål av interesse. Jeg driver å tenker å starte egen bedrift men veldig usikker om jeg tørr. Vil gjerne høre erfaringer :) 

Anonymkode: c07b1...d51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Startet min bedrift for 11 år siden. (Innen for IT og sikkerhet).
De første 4 årene gikk jeg i minus, helt til jeg bestemte meg for å investere det siste jeg hadde i en reklamefilm for selskapet. Det reddet meg! Etter 6 år med store omsetninger solgte jeg selskapet for et par titalls millioner. :) 
Er 40 år gammel og "pensjonert".. 

Anonymkode: bb1d7...00d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Startet min bedrift for 11 år siden. (Innen for IT og sikkerhet).
De første 4 årene gikk jeg i minus, helt til jeg bestemte meg for å investere det siste jeg hadde i en reklamefilm for selskapet. Det reddet meg! Etter 6 år med store omsetninger solgte jeg selskapet for et par titalls millioner. :) 
Er 40 år gammel og "pensjonert".. 

Åh for en solskinnshistorie. Unner deg all suksess!! :)❤️ Dette er hvertfall motivasjon til å starte!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Åh for en solskinnshistorie. Unner deg all suksess!! :)❤️ Dette er hvertfall motivasjon til å starte!

Alt er mulig om man vil! :) Og takk for det!

Mitt aller viktigste tips er å ALDRI gi opp. Med hardt arbeid og motivasjon, er alt absolutt alt mulig. ;) 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...