AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Jeg var alene med min førstefødte fra nyfødt til hn var ca 15mnd, da traff jeg min nåværende eksmann, vi fikk 2 barn sammen, min var 4 når største kom og 8 når minsten kom, jeg og min eksmann skilte oss for litt siden, barna vi har til felles er nå 3 og 7 år og min er 11 år. Problemet er nå at min eksmann ikke vil ha noe med min og gjøre lengre,og for min er han den eneste pappan, da barns biologiske pappa ikke er i bilde. Han henter de aldri hjemme, han henter de i bhg og på sfo, så min ser sjelden han uansett,men er uansett veldig sårt for min, Vet jeg ikke kan tvinge min eksmann og ha kontakt med min, men synes det er så trist for han behandlet min som sin egen helt til det gikk galt mellom oss, nå vil ha ikke ha noe med han og gjøre og nesten ikke meg, har kun kontakt hvis det gjelder de felles barna ellers veldig lite. Det var han som ville skilles og ikke jeg. Noen tips for og gjøre ting bedre for min 11åring? det er veldig sårt for barnet, selvom han ikke vil snakke om det,men det merkes nok når de 2 andre er borte, i helga har barnet besøk av venner i klassen det hjelper i alle fall Men er det noe jeg bør gjøre, kan jo ikke tvinge eksmannen og ha kontakt med et barn som ikke er hans Anonymkode: 02e0d...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå