AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Lang historie kort: Hadde et vennepar hvor dama i det forholdet var litt humørsyk. Vi satte noen grenser en gang, på hvordan vi ble behandlet, og hun kuttet oss ut. Forsøkte å komme i dialog over et års periode uten hell. Hatt et veldig rart forhold til mannen hennes etter det. Har i etterkant sett litt hvordan hun har medvirket, til at vi mistet kontakt med flere andre. Har ordnet opp med disse. Har nylig fått høre at hun «baksnakker» oss, og kaller oss manipulerende. Vi skal nå på et arrangement i et lite miljø, hvorpå de også kommer. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forholde meg til dem. Mannen vil sikkert komme bort og prate, men vi ønsker egentlig bare å komme oss videre i livet. Samtidig kan vi ikke overse dem heller. Dette er er lite miljø hvor ryktene går fort om alt mulig. Vil ikke at jeg og mannen min skal bli uglesett pga ting hun sier om oss. Så hva gjør vi? Har liksom aldri opplevd sånt tidligere. Vi er voksne folk i 30-åra, samme er dette venneparet. Anonymkode: f9e4b...2ee
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Ikke gjør noe spesielt. Hold dere til andre, og snakk overfladisk med dem hvis det er naturlig. Anonymkode: 3a15b...7c1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Ville bare latet som ingenting. Ikke oppsøk dem, men heller ikke avvis de om de kommer bort til dere. Snakk om overfladiske ting og vær hyggelig. Anonymkode: 982af...4fc 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Det er jo bare å oppføre seg helt vanlig, hvis ikke bekrefter dere jo bare hennes versjon om at dere er manipulative? Anonymkode: 655da...c30
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #5 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lang historie kort: Hadde et vennepar hvor dama i det forholdet var litt humørsyk. Vi satte noen grenser en gang, på hvordan vi ble behandlet, og hun kuttet oss ut. Forsøkte å komme i dialog over et års periode uten hell. Hatt et veldig rart forhold til mannen hennes etter det. Har i etterkant sett litt hvordan hun har medvirket, til at vi mistet kontakt med flere andre. Har ordnet opp med disse. Har nylig fått høre at hun «baksnakker» oss, og kaller oss manipulerende. Vi skal nå på et arrangement i et lite miljø, hvorpå de også kommer. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forholde meg til dem. Mannen vil sikkert komme bort og prate, men vi ønsker egentlig bare å komme oss videre i livet. Samtidig kan vi ikke overse dem heller. Dette er er lite miljø hvor ryktene går fort om alt mulig. Vil ikke at jeg og mannen min skal bli uglesett pga ting hun sier om oss. Så hva gjør vi? Har liksom aldri opplevd sånt tidligere. Vi er voksne folk i 30-åra, samme er dette venneparet. Anonymkode: f9e4b...2ee Hva med å la begge gå? De er et par, velg begge eller ingen. Uansett hva hun føler i ettertid så trenger du ikke bry deg om det. Du vet din sannhet så får hun ha sin. Anonymkode: a27aa...7fa
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lang historie kort: Hadde et vennepar hvor dama i det forholdet var litt humørsyk. Vi satte noen grenser en gang, på hvordan vi ble behandlet, og hun kuttet oss ut. Forsøkte å komme i dialog over et års periode uten hell. Hatt et veldig rart forhold til mannen hennes etter det. Har i etterkant sett litt hvordan hun har medvirket, til at vi mistet kontakt med flere andre. Har ordnet opp med disse. Har nylig fått høre at hun «baksnakker» oss, og kaller oss manipulerende. Vi skal nå på et arrangement i et lite miljø, hvorpå de også kommer. Vet liksom ikke hvordan jeg skal forholde meg til dem. Mannen vil sikkert komme bort og prate, men vi ønsker egentlig bare å komme oss videre i livet. Samtidig kan vi ikke overse dem heller. Dette er er lite miljø hvor ryktene går fort om alt mulig. Vil ikke at jeg og mannen min skal bli uglesett pga ting hun sier om oss. Så hva gjør vi? Har liksom aldri opplevd sånt tidligere. Vi er voksne folk i 30-åra, samme er dette venneparet. Anonymkode: f9e4b...2ee Og vær veldig forsiktig med å stole på ting du hører av andre. Det er ikke ofte slikt stemmer og folk litt å jasse oppunder noe som allerede er litt drama. Anonymkode: a27aa...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå