Anonym35 Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei. Jeg matchet men en hyggelig mann på 39 år for 3 dager siden. Han er akkurat ute av et laangt forhold. Dag 1: Lang og fin samtale, jeg tok initiativet. Dag 2: Lang og fin samtale, jeg tok initiativet, det avklares at jeg har barn og han ikke har barn. Dette er ikke et problem for han, det må man regne med, sier han. Dag 3: Lang og fin samtale, han tok initiativet. Vi snakker om å møtes, begge vil det. Han skal på guttetur i helga, men etter helga skal vi møtes. Dag 4: Samtalen med han er borte (Når han er på guttetur). Jeg forstår ingenting!! Hvordan tolker man dette? Jeg skjønner ingenting. Tenker mye på han, hadde fått håpet om at dette kunne bli noe. Ingen tegn til at samtalen skulle Forslag: Kan jeg slette profilen min, opprette en ny profil uten bilder, skrive "Søker "Navn" 39 år fra "sted, hilsen "mitt navn"", stille inn radiusen til minst mulig og håpe at han matcher med meg igjen? Jeg finner han ellers ikke. Han har og et yrke som gjør at han ikke har sosiale medier og han har ikke offentlig adresse... Umulig å finne han igjen!! Eller er han plutselig bare ikke interessert. Vet at jeg var den første han snakka med på tinder og at han likte å snakke med meg.... Vi hadde en god tone. Jeg har så lyst til å møte han at jeg er villig til å slette profilen min og prøve på nytt. Men det virker kanskje litt desperat? Hva kan ha skjedd her?
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 5. mars 2022 Hvorfor vil du prøve å finne han hvis han har blokkert deg? Anonymkode: b9357...80f 47 1 4
Hill83 Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Han sletta deg . Da ønsker han ikke videre kontakt . Tinder kan være brutalt men slik er det nå 40 3
miss summers Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Han fjernet deg. Sånt skjer. Gå videre. 13 1
Anonym35 Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2022 Vi hadde så lang samtale og så fin tone.. Aldri opplevd noe så fint. Han gav uttrykk for det selv også. Jeg hadde så trua, det er så vondt. Jeg var den første han snakka med på tinder etter et svært langt forhold og nå singel. 5
Anonym35 Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2022 Det kan vel neppe ha skjedd noe feil, jeg må være fjernet med vilje? Det skjer ikke at man bare bommer litt.. Det jeg kan tenke meg har skjedd er at han er på guttetur og får tips fra kompisene om at han bør finne noen uten barn. Kjenner på den og det gjør veldig vondt. For han hadde ikke noe i mot det, sa han. Og tok kontakt dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Han er full av shit rett og slett. Kanskje var det er sosialt eksperiment eller kanskje han bare ombestemte seg for han følte der ble for intenst eller noe. Anonymkode: 8a2ea...7b2 16
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Enten sletta han deg eller så ble han banna fra tinder. I en alder av 39 år tenker jeg at han burde svare ærlig på hva han synes om at dama har barn fra før, men det har seg også sånn at hvis du blir rapportert nok så blir du banna. Og en kvinne med barn, men uten mann, kan fort bli rasende og irrasjonell på tinder og dermed rapportere. Det handler om å ta vare på seg selv, ikke nitten andre kvinner som allerede har barn. Ærligheten tåler ikke alltid dagens lys og for å la være å risikere noe så har jeg selv gjort dette. Anonymkode: 0e6a5...20b 2
Anonym35 Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2022 Opplevde han ikke som en type som bare unmatchet. Han burde ha sagt i fra. Jeg sitter jo nesten igjen med en skuffelse/sorg. Hadde trua. Derfor vil eg så gjerne finne han igjen og spørre hva dette var for noe..
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 Populært innlegg #11 Skrevet 5. mars 2022 Du fremstår litt intens og veldig drømmende. Det har gått 3 dager og du er allerede på grensen til fortapt. Han ville vel egentlig ha noe annet enn deg og hva du kunne tilby men istedenfor å si det rett ut så feiget han ut og slettet deg. Sånt skjer. Anonymkode: 5008a...5a1 50 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Det er viktig å ikke investere for mye i noen du ikke engang har møtt! Anonymkode: 8a2ea...7b2 11 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Tinder er Tinder. Jeg starta året med å bli ghosta 2 ganger! Anonymkode: 25d92...e6e 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Forsåvidt også derfor jeg har swipet til venstre på kvinner med barn da jeg selv ønsker å stifte familie, men noen kvinner skriver ikke de er mødre, og "portrayer" en livsstil der de ikke det. Da blir det vanskelig å skille ut de man ønsker å matche med, desverre... Det er heller ikke "akseptabelt" å skrive at man ikke ønsker å møte mødre, fordi da er man et forferdelig vesen iflg kvinner... så om "nyheten" om at du er mor når han jeg/han ikke visste om det så er det lettest å bare unmatche... desverre.. Anonymkode: 0e6a5...20b 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 De fleste enslige barnløse vil helst møte en partner uten barn, og må vurdere om de kan leve med det om de møter på en med. Mange vil nok først tenke at de kan leve med det, kanskje si det og, men være usikre og kanskje ombestemme seg. Ofte er det lettere å bare slette enn å si det som det er. Anonymkode: 6a59a...178 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 Du, dere snakka sammen i 3-4 dager, har ikke møttes og du er sååå fortvilt over at han unmatcha? Ja tinder er brutalt og han var feig som ikke sa i fra, men ro ned 15 hakk. Du er jo mer intens enn meg, og det er ille ass. Anonymkode: e36e8...c4e 36 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 Opplevde dessverre mye av dette selv da jeg var på tinder. Ikke forvent noe før dere har møttes noen ganger, ellers blir man bare skuffa. Selv de hyggeligste og mest oppegående kan såre en. Legger til at at jeg fant meg en skikkelig bra fyr helt til slutt, når jeg akkurat skulle til å gi opp alt❤️ Anonymkode: 85ced...482 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 Det handler ikke om å være feig, fordi jeg hadde aldri noen problem om å si ifra, men se hvor lett det er å komme tilbake på tinder med en BAN på tlf, visa-kortet ditt. Det er så og si umulig. Med mindre du kjøper kontantkort og nye tlf'er.. hadde alle mødre bare "det er HELT ok" og fortsetter å leve livet sitt videre, så hadde en kunne gjort det, men jeg antar at tinder har en funksjon som gjør at med mange nok reports så blir en utestengt og ender opp med å bare finne bot'er osv.. så en bør faktisk være langt mer skeptisk til å swipe til høyre enn menn stort sett er. Anonymkode: 0e6a5...20b
Anonym35 Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #19 Skrevet 5. mars 2022 Han virka som å være drømmemannen. Jeg ble veldig fasinert. Jeg skrev ikke noe om at jeg er mamma. Før gjorde jeg det, men fikk ikke mange matcher. Nå skriver jeg ikke det, men forteller det tidlig i samtalen og viser veldig tydelig forståelse om det ikke er aktuelt for han. Noe jeg også tydelig gjorde her. Ja, jeg er kanskje litt vel frampå og kan virke litt overivrig..
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #20 Skrevet 5. mars 2022 Han har verken sosiale medier eller «offentlig adresse» grunnet jobben sin? Og tilfeldigvis blokka deg? Yeah right. Han var nok aldri interessert. Anonymkode: a86b4...969 12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå