AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #22 Skrevet 8. oktober 2020 14 timer siden, AlkoMann skrev: Jeg overhørte av noen ungdommer på t -banen at det skulle være mye mobbing på Steinerskolen. Kanskje det er for mange like personer der som skaper et tøft hierarki ? Jeg vet ellers ingenting om Steinerskolen . Jeg har gått på Oslo By Steinerskole som er vgs. Jeg ble mobbet masse på offentlig skole og slet faglig. Da jeg begynte på Steinerskolen ble jeg plutselig «sett» av lærerene, og karakterene mine gikk fra 3 til 5 i snitt. De brydde seg faktisk om å oppmuntre og støtte meg. En av lærerne der tok seg til og med tid til å ha privattimer med meg i det ene faget jeg slet med (gratis). Opplevde aldri mobbing på Steinerskolen i motsetning til alle årene i offentlig skole. Anonymkode: 30144...d99 1
AlkoMann Skrevet 8. oktober 2020 #23 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på Oslo By Steinerskole som er vgs. Jeg ble mobbet masse på offentlig skole og slet faglig. Da jeg begynte på Steinerskolen ble jeg plutselig «sett» av lærerene, og karakterene mine gikk fra 3 til 5 i snitt. De brydde seg faktisk om å oppmuntre og støtte meg. En av lærerne der tok seg til og med tid til å ha privattimer med meg i det ene faget jeg slet med (gratis). Opplevde aldri mobbing på Steinerskolen i motsetning til alle årene i offentlig skole. Anonymkode: 30144...d99 Jeg vet ikke så mye om steinerskolen annet at den har en alternativ pedagogikk. Jeg har vel sett det for meg som en skole for de kule og smarte. Jeg ble lit overasket da jeg overhørte dette på t -banen . Hyggelig at du hadde en positiv tid der . Endret 8. oktober 2020 av AlkoMann
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #24 Skrevet 8. oktober 2020 Vi har barn i Steinerskolen. Vi bor i en liten by. Vi har god erfaring. Her er klassene små og alle kjenner alle. Lite til ingen mobbing og barna trives veldig godt. Anonymkode: a178d...ac6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå