Gå til innhold

Outfit til 80 talls fest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gode tips til:

-Klær

-Sko

-Tilbehør

-Hår

Jeg tenkte å ta det skikkelig ut 😁

K 29

Anonymkode: c1e18...7ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gode tips til:

-Klær

-Sko

-Tilbehør

-Hår

Jeg tenkte å ta det skikkelig ut 😁

K 29

Haha, du kan nesten gå i hvilken som helst butikk og kjøpe det som henger fremst 🙈

Flere lag med singletter i ulike farger og gjerne en alt for stor collegegenser du kan ha over skuldrene eller knytte rundt livet. Fersken, turkis, lilla sammen med hvitt og sort. Store mønster (søk på ball-genser)

Håret må du kreppe eller tuppere, jo større jo bedre!

Tynne sjal du knytter fast i håret(!) gjerne flere og i samme farger som singlettene

Steinvasket dongeri med høyt liv, gjerne hullete. Husk stramt, tynt belte. Brett buksa godt opp på leggen

Gjerne seilersko om du får tak! Hvite tennissokker med rød og blå stripe.

En stor fargerik veske kan du ha som tilbehør. Og plastsolbriller. Gjerne de uten glass som kun er stripete (om du vet hva jeg mener) Og en stor sløyfe (jeg mener stoor!) du kan feste på en skulder eller hofte

Blå skygge på øynene og store plastikringer i ørene. Ulike lange fargerike smykkekjeder, gjerne i plast

Bildesøk på Cyndi Lauper, t’Pau og tidlig Madonna for inspirasjon

• Liker 2
Skrevet

Ball-genser og lys dongeribukse med høyt liv (mom-jeans). Mokasiner eller brune seilersko.

AnonymBruker
Skrevet
Lillpia skrev (5 timer siden):

Haha, du kan nesten gå i hvilken som helst butikk og kjøpe det som henger fremst 🙈

Flere lag med singletter i ulike farger og gjerne en alt for stor collegegenser du kan ha over skuldrene eller knytte rundt livet. Fersken, turkis, lilla sammen med hvitt og sort. Store mønster (søk på ball-genser)

Håret må du kreppe eller tuppere, jo større jo bedre!

Tynne sjal du knytter fast i håret(!) gjerne flere og i samme farger som singlettene

Steinvasket dongeri med høyt liv, gjerne hullete. Husk stramt, tynt belte. Brett buksa godt opp på leggen

Gjerne seilersko om du får tak! Hvite tennissokker med rød og blå stripe.

En stor fargerik veske kan du ha som tilbehør. Og plastsolbriller. Gjerne de uten glass som kun er stripete (om du vet hva jeg mener) Og en stor sløyfe (jeg mener stoor!) du kan feste på en skulder eller hofte

Blå skygge på øynene og store plastikringer i ørene. Ulike lange fargerike smykkekjeder, gjerne i plast

Bildesøk på Cyndi Lauper, t’Pau og tidlig Madonna for inspirasjon

Takk 😀

Her greier det seg tydeligvis ikke med ETT belte 😁. Jeg må tydeligvis også finnen HAUG med armbånd 😂

De hadde overraskende lite av dette på fretex 🤔

d03b7153039dbaf5f58e82e81d435e49.jpg

185144555f44123752c3bdddbe2f4322.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...