addict Skrevet 5. mars 2022 #1 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg vet det er vanlig for noen med kvalme og oppkast når man har korona, men har noen opplevd å gå kvalm lenge? Det er 12 dager siden jeg testet positivt nå. Hadde både feber og mye oppkast i 4 døgn før jeg ble feberfri, men denne kvalmen ser altså ikke ut til å gi seg.. Kastet opp senest i dag nå, og går rett og slett rundt med en konstant følelse av å være skikkelig fyllesyk. Kvalm, slapp, sliten hele tiden og klarer ikke komme meg ovenpå.. Har flere opplevd dette? Når gav det seg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 7. mars 2022 #2 Del Skrevet 7. mars 2022 Jeg lurer på det samme. Jeg er på andre uken nå med oppkast, diare og kvalme. Helt forferdelig. Testet positivt for 11 dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 8. mars 2022 #3 Del Skrevet 8. mars 2022 Har ikke kastet opp, men var konstant kvalm i ca 10 dager (husker ikke helt). Nå blir jeg kvalm hvis jeg anstrenger meg (prøvde å gå tur igår). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg