Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte leilighet i september, med overtakelse i desember. Nå i mars så har det kommet maur i leiligheten. Noen som har erfaring med dette, kan jeg kreve forrige husleier for dette? Eller er dette noe jeg må betale for selv? Ingen opplysninger om dette i salgsoppgaven osv.. Har byttet gulv i løpet av vinteren var ingenting her da. Mulighet for at borettslaget har ansvar for dette? 

Anonymkode: a4b9c...db5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser at det står i vedtektene at 'andelseieren skal holde boligen fri for insekter og skadedyr' men om de kommer utenfra. Skal jeg betale for at de fjerner mauren innefor og utenfor leiligheten? 

Ts

Anonymkode: a4b9c...db5

Gjest ChaseDurer
Skrevet

Du kan spise dem😂

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånne små sukkermaur som kommer inn akkurat når våren kommer? De er i tilfelle borte igjen om et par uker, og skadedyrfirma bare trekker på skuldrene av dem. Prøv om du kan finne ut hvor de kommer inn i huset, og tett hullet. Du kan også prøve å finne ut hvor tua (underjordisk) har utgang, og sprøyte insektsgift ned der. Du kan også kjøpe feller med gift som de tar med seg tilbake til den underjordiske tua. De har det mange steder, de koster kanskje 100kr eller noe. 

Anonymkode: c648a...b45

• Liker 1
Skrevet

Brukte masta kill jeg når jeg hadde maur problem, har ikke sett noen siden

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også maur når jeg overtok leiligheten, sprayet med sånn maurspray ved døra der jeg antok de kom inn, ikke vært et problem siden og jeg har nå bodd her i ti år

Anonymkode: f870e...f69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...