Gå til innhold

Bestille gravstein på nett.Erfaringer?


Tinkiwinkiii

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå finne en fin gravstein til pappan min som har gått bort.Synes de lokale har lite utvalg og at mange nettbutikker som selger gravstein har større og bedre utvalg.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med dette?Hvor bestilte du stein fra og ble du skuffet eller fornøyd?

Hva gjør en om en gravstein må rettes opp med tiden og en har bestilt steinen på nettet?

Endret av Tinkiwinkiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen problem å bestille på nett. De ulike firmaene samler da opp bestillinger og reiser rundt å monterer de på kirkegården. De kan da også ta på seg oppretting, vedlikehold osv. Jeg er veldig tilfreds med service og kundebehandling noe som er godt når man driver med slik som er tungt å gjøre. Å bestille gravstein til sine nære er ganske absurd og da er det godt med verdig og enkel bestilling .

. Jeg bestillte fra https://www.gravstein-norge.no/  

 

Anonymkode: 8ba27...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 13.19):

Ingen problem å bestille på nett. De ulike firmaene samler da opp bestillinger og reiser rundt å monterer de på kirkegården. De kan da også ta på seg oppretting, vedlikehold osv. Jeg er veldig tilfreds med service og kundebehandling noe som er godt når man driver med slik som er tungt å gjøre. Å bestille gravstein til sine nære er ganske absurd og da er det godt med verdig og enkel bestilling .

. Jeg bestillte fra https://www.gravstein-norge.no/  

 

Anonymkode: 8ba27...7d2

Tusen hjertelig takk for svar!❤️Så kjekt å høre at du ble fornøyd der du bestilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkiwinkiii skrev (13 timer siden):

Tusen hjertelig takk for svar!❤️Så kjekt å høre at du ble fornøyd der du bestilte.

Vi bestilte fra gravsteingrossisten. Pga problemer med forsendelse på stein så tok det litt lengre tid før vi fikk den men som plaster på såret fikk vi bedplate gratis. Veldig fornøyd med servicen og kommunikasjonen.

Anonymkode: 3f4c2...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å bestille på nett. Bare vær obs på at de som leverer må innhente godkjenning at monumentet kan settes på den aktuelle gravlunden. Det er jo regler for hva som kan stå på gravstøtter og utseende, men stort sett så går det veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...