Gå til innhold

Hvordan vaske vinterdress fra Reflex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Ungen har lekt i gjørme uten regnbukse over så vinterdressen har blitt veldig møkkete og må vaskes. 

Det er en helt vanlig vinterdress fra Reflex. Jeg lurer på om den må i tørketrommel eller kan den tørkes på tørkestativ?

Skrevet

Det vil lappen inni dressen fortelle deg. 😊

Skrevet
emlia skrev (6 minutter siden):

Det vil lappen inni dressen fortelle deg. 😊

Jeg brukte tørketrommel ifor. Men pga  de høye strøm prisene så vil jeg helst unngå å bruke tørketrommel. Vår er gammel og bruker veldig lang tid

Skrevet
Ayesh skrev (17 minutter siden):

Jeg brukte tørketrommel ifor. Men pga  de høye strøm prisene så vil jeg helst unngå å bruke tørketrommel. Vår er gammel og bruker veldig lang tid

Går fint uten trommel også. Før jeg fikk trommel, så hang jeg den til tørk i dusjen, eller ute om det var vær til det. 😊 Tar litt lenger tid, det er alt..

• Liker 1
Skrevet
emlia skrev (10 timer siden):

Går fint uten trommel også. Før jeg fikk trommel, så hang jeg den til tørk i dusjen, eller ute om det var vær til det. 😊 Tar litt lenger tid, det er alt..

Okey da kan jeg henge den på tørkestativ.😀 var egentlig bare redd for at fór/dun ikke klumper seg uten tørketrommel

AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldri hatt tørketrommel, har vasket mange dresser opp igjennom årene. Litt mindre nå med en 4.klassing, men aktive barn gir møkkete klær uansett alder.  Tørker de alltid vrengt hengende i dusjen. Tørre neste morgen.

Anonymkode: b806b...8bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du har varmekabler i gulvet på feks badet, ville jeg vrengt dressen og lagt den rett på gulvet og snudd etter noen timer. Ellers henge den vrengt i dusjen som noen over her nevner.

Anonymkode: ee26e...6e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er visst ikke grenser for hva man skal spørre om her inne🤷‍♀️

1. Følg vaskeinstruksjoner på lappen i dressen. 

2. Heng opp dressen til tørk, gjerne flatt oppå tørkestativ. 

Anonymkode: 92a07...31a

AnonymBruker
Skrevet

Vask den (jeg bruker å velge finvask, den blir ren) også sentrifugerer du en ekstra gang så den ikke er dyvåt, så rister du den godt og henger den til tørk, rist den noen ganger mens den tørker. 

Anonymkode: 3d9f6...705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...