Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange uker på vei var du da morgenkvalmen kom? 

Anonymkode: f1b81...b9a

Skrevet

Var aldri morgenkvalmen jeg, eneste gangen i mitt liv jeg har gått 9 måneder uten å være noe kvalm. 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden):

Var aldri morgenkvalmen jeg, eneste gangen i mitt liv jeg har gått 9 måneder uten å være noe kvalm. 😄 

Hvilket kjønn fikk du? 

Anonymkode: b2386...679

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilket kjønn fikk du? 

Anonymkode: b2386...679

Gutt ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Uke 5-6. Fryktelig kvalme. Kastet opp 8 ganger om dagen frem til uke 20. Deretter ble det bedre, men kastet opp til fødsel. Fikk jente.

Anonymkode: 3e95a...ff3

AnonymBruker
Skrevet

4-5

Anonymkode: dcdef...a24

Skrevet

Rundt uke 6-7 et sted. Var vel egentlig mer nattkvalme da, begynte kl 04 hver natt og varte til jeg var ca 11-12 uker. Aldri oppkast da, bare skikkelig kvalm og uvel.

AnonymBruker
Skrevet

Uke 5

Anonymkode: a0580...335

AnonymBruker
Skrevet

En gang mellom 6+0 og 7+0, tror jeg. Var heller ikke først og fremst om morgenen, mer en konstant følelse av lett sjøsyke/uvelhet hele dagen. Verre om jeg var sulten, trøtt eller det var sterke lukter i nærheten. Kastet ikke opp, men det var nære på noen ganger. 

Anonymkode: 4fbb2...991

Skrevet

Jeg fikk rundt uke 6-7 og varte til uke 13-14 før det gikk over. Kastet aldri opp, men gikk konstant kvalm og uvel. Gikk ned 4 kg de ukene. I 3 trimester kom kvalmen tilbake i uke 34 og ut til fødsel, men det var kun enkelte dager.

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmen kom rundt uke 7, men begynte ikke å kaste opp før 2 uker etter det :sprettoy: Kaster opp ennå, og jeg har termin om 11 dager 🤔

Anonymkode: 7ba13...24f

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (3 timer siden):

Gutt ❤️

Sjæl, ingen kvalme :) tror det er en myte at man ikke er kvalm med gutt, menmen

Anonymkode: f0b69...df3

• Liker 1
Skrevet

Nr 1 (gutt) aldri kvalm

Nr 2 (gutt), litt svak kveldskvalme fra uke 6 til 11-12. 

Nr 3 (jente), sterk kvalme + oppkast fra uke 5 og i alle fall til uke 20 eller så. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Aldri kvalm. Gutt

Anonymkode: e0532...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1: kvalmen kom tidlig, allerede i uke 4 dersom jeg ikke husker helt feil. Spydde mye og følte meg helt elendig, som en evig fyllesyke. Avtok rundt uke 14. Fikk jente. 

Nr. 2: ingen kvalme i det hele tatt, spydde ikke en eneste gang ila svangerskapet. Fikk gutt. 

Nr. 3: kvalmen kom uke 6-7 og avtok rundt uke 12. Mildere kvalme enn med førstemann, men spydde noen ganger. Fikk jente. 

Anonymkode: e4ee7...79c

AnonymBruker
Skrevet

Kjente første tegn til kvalme i uke 5+2 og da jeg var 5+4  begynte jeg å henge over skåla opp mot 15 ganger om dagen. Og siden har kvalmen og oppkastet vært tilstede. Er nå i uke 33, fremdeles kvalm og kaster opp innimellom. Ser ut for at det kommer til å vare til ungen er ute 😅 godt det ikke er så alt for lenge igjen!!! 

Anonymkode: 5003d...012

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å kjenne meg litt småkvalm i uke 5 og begynte å kaste opp i uke 6 i begge svangerskap. 

Anonymkode: c7d02...d3d

Skrevet

Uke 18 her. Ingen morgenkvalme og venter en jente. 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

6. 

AnonymBruker
Skrevet

To gutter og begge gangene kom det i uke 6. Første gang varte det ut hele svangerskapet og andre gangen ble det til uke 20. 

Anonymkode: 41c64...d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...