AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #21 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg spiser en 200g plate hver dag, så synes ikke du spiser så mye. 🤣 Anonymkode: 6a70b...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. mars 2022 #22 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg spiser en 200g plate hver dag, så synes ikke du spiser så mye. 🤣 Anonymkode: 6a70b...5ca Hvordan klarer du det? Blir du ikke kvalm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #23 Del Skrevet 24. mars 2022 En melkerull for dagen er litt mye ja. Er vel rundt 70 g sjoko i hver? Det blir mange tomme kalorier. En for uka vil være mer passe. Hvis du ikke slanker deg. Da er det nok best å droppe sjokoen helt. Eller kutte kraftig ned hvis du ikke klarer deg uten da. Anonymkode: ca3a2...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #24 Del Skrevet 24. mars 2022 Hvis jeg forstår deg riktig så har du gått ned i vekt de siste mnd, og også spist dette antallet melkeruller? isåfall så er det jo noe som fungerer for deg (hvis målet er å gå ned), og ingen grunn til å slutte. Hvis du kutter det ut risikerer du å crave det såppass at du overspiser. Du kan selvfølgelig kutte noe ned på det. Men igjen - hvis det gjør det glad og du har er opplegg som funker for deg, så høres det jo ut som du har funnet rett balanse 😊 Anonymkode: 2840a...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #25 Del Skrevet 24. mars 2022 Tvillingsjel skrev (7 minutter siden): Hvordan klarer du det? Blir du ikke kvalm? Nei dessverre. Har spiseforstyrrelse hvor jeg regulerer følelser med mat. Å være kvalm er uansett en bra ting for da kan jeg konsentrere meg om kvalmen istedenfor angsten. Anonymkode: 6a70b...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå