Gå til innhold

Drømte at jeg rotet med min fetter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig heit drøm om min fetter. I drømmen var det sykt deilig, men når jeg tenker nå er det bare yuk!! Hvorfor drømmer man om noen man ikke har tenkt på? Jeg ble skikkelig våt i drømmen.. pinlig😫🤢

Anonymkode: b8506...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjernen er rar🤷‍♀️ Det er mye rart man drømmer og fantaserer om som hadde vært direkte fælt å oppleve i virkeligheten. Jeg kan fantasere om utroskap og synes det er pirrende, men tanken på mannen min sammen med en annen dame i virkeligheten gjør meg kvalm.

Anonymkode: 64022...cec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

En skikkelig heit drøm om min fetter. I drømmen var det sykt deilig, men når jeg tenker nå er det bare yuk!! Hvorfor drømmer man om noen man ikke har tenkt på? Jeg ble skikkelig våt i drømmen.. pinlig😫🤢

I drømme har jeg hatt sex med alle mulige inkludert min mor (jeg er hetrofil kvinne), naboen, en kompis av min sønn, en fyr jeg hadde ons med for 25 år siden og aldri sett siden, og alle mulige andre. Er bare å prøve å ikke tenke på det 😬

The brain works in mysterious ways 🤷‍♀️

Anonymkode: 8af4c...7e7

• Liker 2
Gjest Smeltemann
Skrevet

Kanskje du tenner på fetteren din,bare at du har benektet det selv?  

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (11 timer siden):

Kanskje du tenner på fetteren din,bare at du har benektet det selv?  

Huff, jeg har jo ikke det. 😅

Eneste kan være når vi var ute ei gang, så satt vi under pledd flere folk. Jeg hadde på meg skjørt og kjente plutselig hånda hans på lårene mine  det var bare sånn... what?? Han bare smilte. Dette er 3-4år siden. Vi er jevngamle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

I drømme har jeg hatt sex med alle mulige inkludert min mor (jeg er hetrofil kvinne), naboen, en kompis av min sønn, en fyr jeg hadde ons med for 25 år siden og aldri sett siden, og alle mulige andre. Er bare å prøve å ikke tenke på det 😬

The brain works in mysterious ways 🤷‍♀️

Anonymkode: 8af4c...7e7

Oi da😂 Men mine drømmer har flere ganger stemt. Kanskje er han litt småtent på meg og jeg har tenkt på det... 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Huff, jeg har jo ikke det. 😅

Eneste kan være når vi var ute ei gang, så satt vi under pledd flere folk. Jeg hadde på meg skjørt og kjente plutselig hånda hans på lårene mine  det var bare sånn... what?? Han bare smilte. Dette er 3-4år siden. Vi er jevngamle. 

Høres ut som at det tente noe i deg det.  Det ligger nok i underbevistheten din.

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (6 timer siden):

Høres ut som at det tente noe i deg det.  Det ligger nok i underbevistheten din.

Gjorde kanskje det🙈 Kanskje han tente litt på meg den kvelden da han tok på lårene. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 10.23):

Hjernen er rar🤷‍♀️ Det er mye rart man drømmer og fantaserer om som hadde vært direkte fælt å oppleve i virkeligheten. Jeg kan fantasere om utroskap og synes det er pirrende, men tanken på mannen min sammen med en annen dame i virkeligheten gjør meg kvalm.

Anonymkode: 64022...cec

Mhm, veldig. Men den drømmen gjorde noe med meg i etterkant. Jizez.. 

AnonymBruker
Skrevet
Smeltemann skrev (På 6.3.2022 den 7.58):

Takk for svar. Blir kleint å møte han igjen nå. 

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Blir kleint å møte han igjen nå. 

Ser den......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...