Gjest Gjest_CC_* Skrevet 7. mai 2009 #21 Skrevet 7. mai 2009 Det som hjalp meg var å fylle Fun light med wildberries på ei stor colaflaske å sette den i kjøleskapet, det er morgenen som er værst. Men det er bare de første dagene så blir man vant til den kalle saften. Gikk mer og mer over til vann etter hvert. Merket jeg begynte å spise mer "riktig" når jeg sluttet med cola. Vondt i hodet? gå ut, å drikk vann. Da gir det seg! Derimot veldig plaget med sur mage etter cola slutt.. noen gode råd for det? noen som har opplevd det samme?
Gjest Gjest_Andreas_* Skrevet 26. september 2009 #22 Skrevet 26. september 2009 Jeg skal slutte å drikke coca cola, eller i hvert fall kutte drastisk ned. Men nå er jeg tydeligvis blitt avhengig. Får kraftig hodepine når jeg ikke drikker cola en dag, og det er utrolig vondt. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Vurderer å droppe å slutte pga hodepinen, det er skikkelig vondt. Det gjør kanskje vondt å slutte, men det er noe man må takle... Det tar ikke lange tiden før kroppen venner seg av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå