CherryBerry Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei. Kan noen hjelpe meg med dette ang Jodel. Jeg legger ut tråder på jodel, gjort det 1 år ca. En person svarer på alle tråder jeg starter der inne med å "svare meg" med alt jeg tidligere har skrevet. Her kommer ett eksempel: Jeg "Hvordan koker jeg egg?" Den personen "Hva med å male huset rødt? Bruk Dexem krem. Broren din kjører bil. Katten din må ta soppkur Nå" Svaret personen gir er ting jeg har skrevet om i ett år 😳 Hvordan er dette mulig? Jeg trodde jeg var anonym på Jodel? Det rareste er at jeg testa det ut nå i forrige uke, jeg la ut tråder i uansett tid på døgnet og vedkommende svarte meg i løpet av kort tid. Dette føles ekkelt og skummelt, da personen sitter med mye privat informasjon om meg! Det rareste er at det er ting jeg skrev for ca 1 år siden kommer som svar, selv om tråden jeg da skrev er borte. Hva tror dere? Hvem kan dette være? Hjelp ❤ Hilsen fortvila kvinne!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #2 Skrevet 6. mars 2022 Den personen kjenner vel igjen skrivemåten din, bare Anonymkode: aac14...a4f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #3 Skrevet 6. mars 2022 Kanskje du skal slette jodel? Eller slutte å skrive der i en stund framover? Anonymkode: 7d126...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå