Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Ville du bodd landlig eller urbant resten av livet? Jeg ville bodd urbant. Landlig passer meg best som feriested. Endret 5. mars 2022 av AthenaRavenLuna
Alisha* Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Landlig ~ Elsker å være på landet. Stille og rolig uten mas fra alle kanter🙂🙏
Gjest Inanna Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Landlig, uten tvil. Jeg synes det er greit å kunne kjøre inn til byen om vi trenger noe, men ville aldri bodd der på fulltid.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Landlig. Savner noen gode matbutikker her men vil ikke bytte bort naturen og roen 🙂
Mandagsunge Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 By, utan tvil. Har vakse opp på bygda og har sterke røtter der, og kunne eg vilje kor eg ein gong skal kvile i jord, ville det vere der. Men skulle helst ha budd i ein by på kontinentet.
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 På landet, uten tvil...men jeg må ha en bil tilgjengelig også, til evig tid, med en ung reparatør som kan fikse alt.
Adrenalina1 Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Landlig selvfølgelig. Har bodd på landet nesten hele livet, og vil ikke til byen for alt i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå