AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei. Kan noen hjelpe meg med dette ang Jodel. Jeg legger ut tråder på jodel, gjort det 1 år ca. En person svarer på alle tråder jeg starter der inne med å "svare meg" med alt jeg tidligere har skrevet. Her kommer ett eksempel: Jeg "Hvordan koker jeg egg?" Den personen "Hva med å male huset rødt? Bruk Dexem krem. Broren din kjører bil. Katten din må ta soppkur Nå" Svaret personen gir er ting jeg har skrevet om i ett år 😳 Hvordan er dette mulig? Jeg trodde jeg var anonym på Jodel? Det rareste er at jeg testa det ut nå i forrige uke, jeg la ut tråder i uansett tid på døgnet og vedkommende svarte meg i løpet av kort tid. Dette føles ekkelt og skummelt, da personen sitter med mye privat informasjon om meg! Det rareste er at det er ting jeg skrev for ca 1 år siden kommer som svar, selv om tråden jeg da skrev er borte. Hva tror dere? Hvem kan dette være? Hjelp ❤ Hilsen fortvila kvinne! Anonymkode: e877b...346
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Vedkommende gjenkjenner nok skrivestilen din, bare. Anonymkode: f9a56...3d2 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Hvordan kan denne personen vite så mye om deg - utleverer du deg selv på jodel? har de ikke noe form for admin-team eller noe der du kan kontakte? Anonymkode: 828fb...b6e
Kjøttmeisen Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Det høres helt merkelig ut. Kan du legge ut skjembilde?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 Kan noen ha tilgang til telefonen din? Anonymkode: 59fcd...120
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #8 Skrevet 6. mars 2022 Jeg opplevde det samme på kg noen utleverete opplysninger om meg og min familie typ hvor vi bor hvilken bil vi kjører og sier masse nedlatende ting som ikke stemmer på nett bare for og være ekkel. Jeg politianmeldt det og de skal etterforske jeg har vist til innlegg som vedkommende har skrivd så politiet kommer til og innhente opplysninger foreksempel ip adresser. Også har jeg kontaktet datatilsynet og de hjelper meg også og samarbeider med politiet😊👍🏽 Anonymkode: 43e87...4b2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #9 Skrevet 6. mars 2022 Er nok bare skrivemåten din, eventuelt at det står f.eks. "Billingstad" på jodlene dine. Tror nok ikke at noen vet hvem du er, men at folk prøver å skyte litt pil i blinde (for å være morsom, jodel blir tross alt ofte brukt for humor) og av og til treffer Anonymkode: b1087...457
Lunda Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Kjenner ikke til Jodel, men det er kanskje mulig å blokkere denne personen?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #11 Skrevet 6. mars 2022 Lunda skrev (1 time siden): Kjenner ikke til Jodel, men det er kanskje mulig å blokkere denne personen? Nei… Det blir som å blokkere en anonym bruker her inne… Anonymkode: f9a56...3d2
Lunda Skrevet 6. mars 2022 #12 Skrevet 6. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Nei… Det blir som å blokkere en anonym bruker her inne… Anonymkode: f9a56...3d2 ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå