Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #1 Skrevet 28. oktober 2005 Hva kan jeg bruke til å feste vellumpapir til kartong? Jeg vil helst ikke lage huller, som det ser ut som jeg må gjøre hvis jeg bruker dotlets og eyelets,,,? Skulle heller hatt noe binders greier..
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 Har ikke peiling. Hva om du flytter tråden til hobbyforumet? Der får du sikkert svar.
Huldra:) Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Var litt maneg fremmedord her for meg Men hva med lim? Ikke alle typer synes igjennom papiret...
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 kan bruke vellum lim, men vil pynte litt mer
Ionaa Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Du kan jo bruke gluedots og lime noe pynt der hvor "dotten" er. Evt vellum-tape som du sa. Jeg liker godt å bruke eyelets jeg da...har en silent setter, den lager så fine hull og fester eyelets uten å bruke hammer. Helt suveren! Det finner også noe jeg har glemt hva heter, men til å feste bak eyelets til pynt. En pyntedings med hull i. Evt man kan bruke brads, eller stikke eyelet`en gjennom en blomst feks prima. Men det finnes utrolig stort utvalg i "pynte-binders" også. Mye flott!! Spør deg frem på et scrappe-forum. De har god peil på binders, vellum og eyelets + + Lykke til i allefall
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Kva med å ha dobbel innside og feste med tråd i bretten? Slik skal vi feste våre invitasjons-innsider! Det blir lekkert! Hehe...
Arwen Skrevet 29. oktober 2005 #7 Skrevet 29. oktober 2005 Finnes masse søte små splitbinders. (brads) Se her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå