Belsie Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Hei 🥰 Kan amming påvirke eggløsning og om egget fester seg egentlig? 🤨 Litt informasjon: Jeg har fått tilbake mensen og er i tredje PP, jeg har hatt positive eggløsningstester hver PP og jeg får stikkinger dagene rundt eggløsning hver PP. Jeg har regelmessige sykluser på 27-29 dager. Men, kan amminga ødelegge for at det faktisk slippes egg? Eller.. det har vel vært sluppet egg når man får mensen..? 😂Kanskje dumt spørsmål, men jeg spør likevel 😂 Og, om man først har hatt eggløsning og egget befruktes, kan amminga da ødelegge for at egget faktisk fester seg i livmor? 🤭 Ammer minstemann i søvn om kvelden, og så ammer jeg totre ganger i løpet av natta, men ikke særlig lenge av gangen.. 😊 Noen som kan noe om dette? 😇
Laura80 Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Amming kan hindre eggløsning men hvis du først har el så er det ikke noe hinder så lenge lutealfasen er normal.
Belsie Skrevet 5. mars 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2022 Laura80 skrev (2 timer siden): Amming kan hindre eggløsning men hvis du først har el så er det ikke noe hinder så lenge lutealfasen er normal. Men, dersom jeg får positiv eggløsningstest, ooog jeg i etterkant får mensen, da har det vært sluppet et egg liksom? 😊 Eller er det umulig å si?
Laura80 Skrevet 6. mars 2022 #4 Skrevet 6. mars 2022 Belsie skrev (21 timer siden): Men, dersom jeg får positiv eggløsningstest, ooog jeg i etterkant får mensen, da har det vært sluppet et egg liksom? 😊 Eller er det umulig å si? Jo da har det nok 99% sannsynlig slippet et egg.
Belsie Skrevet 6. mars 2022 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2022 Laura80 skrev (40 minutter siden): Jo da har det nok 99% sannsynlig slippet et egg. Så bra! ❤️ Da får nattamminga fortsette ei stund til tror jeg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå