AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #1 Skrevet 5. mars 2022 Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men forholdet mellom meg og min kjæreste har vært turbulent og preget av usikkerhet og misstilitt pga hans løyner og utroskap. Jeg har virkelig prøvd å legge god viljen til gjennom det siste året men det har dessverre ikke vært lett verken for meg eller han. På tirsdag snakket vi godt sammen etter en kjempe krangel helgen før og ble enige om å dra på vell fortjent tur sammen og virkelig pleie oss selv! Onsdag var han lunken og sa han hadde så mye psykiske problemer og var redd hans ustabilitet ikke kunne gi meg den forutsigbarheten og roen jeg trengte for å bygge tillitten tilbake. Hun han har vært utro med foregikk en god stund inn i vårt nyetablerte forhold. Men han står ved at han ikke har gjort noe galt siden september og at jeg nå må stole på han! For meg har det vært vanskelig, men som sagt jeg har prøvd! I går hadde vi ikke kontakt, men jeg så han var ivrig på messenger flere ganger i løpte av dagen. I dag har han ikke vært aktiv og jeg tenkte han kanskje bare har hatt en rolig dag og tatt hånd om seg selv for å komme i balanse for oss to. Jeg kjente likevel noe gnage inni meg og bestemte for for å kjøre forbi huset hans ved 23.30 tiden. Det var lys på der ved 19 tiden da jeg var på butikken. Vi bor nært hverandre og jeg må passere huset hans når jeg må handle. Kl 23.30 var det fortsatt lyst og jeg svingte innom for å se om han var hjemme. Det var han ikke. Han hadde bare latt lysene stå på slik at jeg skulle tro han var hjemme. Jeg ble fullstendig i fra meg og bestemte meg for å kjøre til fjells for å se om han hadde reist på hytta. Mens jeg kjørte prøvde jeg å ringe han, men han svarte ikke. Jeg fikk mer og mer vondt inni meg og var livredd han var utro mot meg! Da jeg kom til hytta så jeg bilen hans, hytta var mørk men jeg banket på døren, ingen åpnet. Jeg vasset i dyp snø bak hytta og så vinduet til soverommet stå åpent og lyset var kommet på. Jeg hørte en kvinne stemme og dette er så traumatisk og noe jeg aldri kommer til å glemme! Jeg gikk bort fra vinduet og mot inngangen hvor jeg hadde parkert. Da jeg rundet hjørne på hytta sto han der i trusa! Jeg spurte hvem han var med? Han sa navnet på henne han hadde vært utro mot meg tidligere. Jeg dasket til han, klappet etter han og ville vel mest av alt rive av han pikken! Hele tiden mens jeg fikk ut min fortvilelse, frustrasjon, sinne, tristhet, sjalusi og sorg sa han at vi ikke var sammen mer! Dette er noe av det mest smertefulle og traumatiske jeg noen gang har opplevd! Hvordan kan jeg stole på noen etter en sånn opplevelse! Jeg bare gråter og er lei meg, så skuffet og trist! Måtte bare prøve å sette ord på det, jeg har Ingen å prate med og føler meg dum som har prøvd å stole på han alle disse mnd. De to har sikkert hatt kontakt flere ganger også etter september. Takk for at du leste! Har du noen oppmuntrende ord og råd til hva og hvordan jeg skal komme over dette nå, ja så setter jeg pris på det! Jeg har forresten slettet og blokkert han alle steder!! Orker ikke tanken på hans unnskyldninger og forklaringer og nå sist men ikke minst hans eget forsvar om at han liksom er singel og fri til å gjør hva han vil etter to dager!!! Føler meg som dritt og verdiløs! Anonymkode: db79b...408 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #2 Skrevet 5. mars 2022 Eg får da være den første. Dump han - eller vent litt, han har jo dumpet deg... Anonymkode: 844d5...595 11
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Åh, herregud for en drittsekk. Jeg skjønner st det ikke hjelper nå, men du kommer til å bli glad du er kvitt han. Håper det går bra med deg. Anonymkode: 43e91...174 16 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Hvor gamle er dere? Og faen ta alle slike mannfolk!!! Hvorfor klarer de ikke å forholde seg til kun en?! Anonymkode: 0024a...2c6 2
Meadow Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Nå er du ihvertfall kvitt drittsekken, høres ikke ut som noe stort tap. 16 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #6 Skrevet 5. mars 2022 Stakkars deg💔Har opplevd noen lignende og det er helt jævlig😰 Det beste er at du kommer deg videre. Vær med venner/ familie, gråt og prat om det som har skjedd og spre også ryktet om at han har vært utro mot deg. Du er verdt så mye mer! Anonymkode: 8b879...3c5 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Ts skal være glad hun ikke tok han fullstendig på fersken. Det kunne ha vært verre. Om du hadde sett han med penisen inni den andre dama. Anonymkode: cc1a3...dbc 1
Gjest Lunaris Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Ingen drømmeprins, mer søppelmann han der. Du fortjener en ordentlig mann. Han der har ikke engang lært seg grunnleggende respekt for andre.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Det er jo veldig enkelt. Man bestemmer selv hvordan man lar seg bli behandlet av andre. Du avslutter forholdet og blokkerer for videre kontakt. Du vil aldri få et godt forhold med det mennesket der. Har dere barn må du samarbeide, men du kan ta det på sms eller e-post så du slipper å snakke med han. Du svarer også kun på det som gjelder barna, og du holder det konkret så du ikke lar deg rive med følelsesmessig. Anonymkode: f4182...f55 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 Fy faen, at noen kan være så onde!!😡 Vær glad for at du er kvitt den drittsekken ts og se fremover! ❤️ Anonymkode: b3084...0ae
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Kjenner følelsen av å finne ut om at han har vært utro. Det er så vondt. Og det er dessverre så mange andre også som har opplevd det Anonymkode: 4c9ff...633
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Fokuser på deg selv og få fastlegen til å henvise deg til psykolog først som sist. I mellomtiden kan du kontakte lavterskeltilbudet for psykisk helse i kommunen din. Ikke la han knekke deg helt. Lykke til Anonymkode: 0f07f...84c 1
Gjest Blondie65 Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Vær glad at du har fått bekreftet det magefølelsen fortalte deg. Se for deg at du ikke hadde dratt på hytten, men hadde spurt hvor han var i går og måtte høre på en masse piss - alt fra "på hytten med kompiser", eller "jeg var hjemme jeg, men bilen var på verksted" osv. Ting som hadde fått deg til å tvile på deg selv. Nå VET du. Men det er jo selvsagt ikke noe godt. Vær glad for at dere ikke bor sammen, nå trenger du bare å blokkere han overalt og slipper å lete etter bolig og bo sammen med han mens det foregår. Han er en dritt, skikkelige menn gjør ikke sånt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 Lunaris skrev (10 timer siden): Ingen drømmeprins, mer søppelmann han der. Du fortjener en ordentlig mann. Han der har ikke engang lært seg grunnleggende respekt for andre. Søppelmann er en god jobb, men dette krypet fortjener ebola eller noe Anonymkode: 6bef1...988
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 Ikke for å være en kødd, men kan være å du har vært en fuck friend for han? Og Den dama eventuelt også er en fuck friend. Hadde dere hatt "the talk" der dere lover hverandre å være i et monogamt kjærlighetsforhold? Anonymkode: 844d5...595 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #17 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 2.11): Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne, men forholdet mellom meg og min kjæreste har vært turbulent og preget av usikkerhet og misstilitt pga hans løyner og utroskap. Jeg har virkelig prøvd å legge god viljen til gjennom det siste året men det har dessverre ikke vært lett verken for meg eller han. På tirsdag snakket vi godt sammen etter en kjempe krangel helgen før og ble enige om å dra på vell fortjent tur sammen og virkelig pleie oss selv! Onsdag var han lunken og sa han hadde så mye psykiske problemer og var redd hans ustabilitet ikke kunne gi meg den forutsigbarheten og roen jeg trengte for å bygge tillitten tilbake. Hun han har vært utro med foregikk en god stund inn i vårt nyetablerte forhold. Men han står ved at han ikke har gjort noe galt siden september og at jeg nå må stole på han! For meg har det vært vanskelig, men som sagt jeg har prøvd! I går hadde vi ikke kontakt, men jeg så han var ivrig på messenger flere ganger i løpte av dagen. I dag har han ikke vært aktiv og jeg tenkte han kanskje bare har hatt en rolig dag og tatt hånd om seg selv for å komme i balanse for oss to. Jeg kjente likevel noe gnage inni meg og bestemte for for å kjøre forbi huset hans ved 23.30 tiden. Det var lys på der ved 19 tiden da jeg var på butikken. Vi bor nært hverandre og jeg må passere huset hans når jeg må handle. Kl 23.30 var det fortsatt lyst og jeg svingte innom for å se om han var hjemme. Det var han ikke. Han hadde bare latt lysene stå på slik at jeg skulle tro han var hjemme. Jeg ble fullstendig i fra meg og bestemte meg for å kjøre til fjells for å se om han hadde reist på hytta. Mens jeg kjørte prøvde jeg å ringe han, men han svarte ikke. Jeg fikk mer og mer vondt inni meg og var livredd han var utro mot meg! Da jeg kom til hytta så jeg bilen hans, hytta var mørk men jeg banket på døren, ingen åpnet. Jeg vasset i dyp snø bak hytta og så vinduet til soverommet stå åpent og lyset var kommet på. Jeg hørte en kvinne stemme og dette er så traumatisk og noe jeg aldri kommer til å glemme! Jeg gikk bort fra vinduet og mot inngangen hvor jeg hadde parkert. Da jeg rundet hjørne på hytta sto han der i trusa! Jeg spurte hvem han var med? Han sa navnet på henne han hadde vært utro mot meg tidligere. Jeg dasket til han, klappet etter han og ville vel mest av alt rive av han pikken! Hele tiden mens jeg fikk ut min fortvilelse, frustrasjon, sinne, tristhet, sjalusi og sorg sa han at vi ikke var sammen mer! Dette er noe av det mest smertefulle og traumatiske jeg noen gang har opplevd! Hvordan kan jeg stole på noen etter en sånn opplevelse! Jeg bare gråter og er lei meg, så skuffet og trist! Måtte bare prøve å sette ord på det, jeg har Ingen å prate med og føler meg dum som har prøvd å stole på han alle disse mnd. De to har sikkert hatt kontakt flere ganger også etter september. Takk for at du leste! Har du noen oppmuntrende ord og råd til hva og hvordan jeg skal komme over dette nå, ja så setter jeg pris på det! Jeg har forresten slettet og blokkert han alle steder!! Orker ikke tanken på hans unnskyldninger og forklaringer og nå sist men ikke minst hans eget forsvar om at han liksom er singel og fri til å gjør hva han vil etter to dager!!! Føler meg som dritt og verdiløs! Anonymkode: db79b...408 Er han som burde føle seg verdiløs, ikke du. Han har bare kjørt på med løgner. Bra du er kvitt søpla, for han der trenger du ikke i livet ditt! ÆSJ! TURN OFF. Det vil gå bedre etter hvert. Gråt, slå i puta, spis sjokolade. Og så legger du dritten bak deg og går videre. Anonymkode: a7256...2f3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #18 Skrevet 6. mars 2022 Høres oppdiktet ut. Crazy stalker kvinne kjører til fjells midt på natten, eksen står ute i bare trusa i knehøy snø. Jaja. Anonymkode: 84bbc...206 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #19 Skrevet 6. mars 2022 Vondt Ts. Men du skriver «hvordan skal jeg noen gang skal kunne stole på noen igjen?» Vel, første punkt er å finne en som ikke er utro i utgangspunktet. Du skriver at han her har vært det flere ganger. Det gjør nok vondt nå, men du må trøste deg med at du er kvitt en drittsekk. Rak i ryggen jente! Vis han at livet er mye bedre uten han! Anonymkode: 97dc4...ba6 2
Adrenalina1 Skrevet 6. mars 2022 #20 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 3.03): Hvor gamle er dere? Og faen ta alle slike mannfolk!!! Hvorfor klarer de ikke å forholde seg til kun en?! Anonymkode: 0024a...2c6 Fordi de er slaver av den patetiske pikken deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå