AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Ble du savnet når du først bestemte deg for å kutte kontakt med enn venn som bevisst overså deg? La oss si at du lenge hadde kjempet for å holde liv i vennskapet, og ga personen mye oppmerksomhet. Så bestemte du deg bare for at du ikke orket mer.. Hva skjedde med tiden? Noen som vil fortelle sine historier? ❤️ Anonymkode: 55875...aeb
Blåjojo Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Ja kan fortelle min. Skjedde ingenting. Har vel fått en kommentar på fb. om at jeg gjerne kunne komme å drikke kaffe om jeg ville.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Ikke med en venn, men en ekskjæreste som jeg bare var snill mot, men fikk masse dritt tilbake. Nå selv etter at 8 år har gått så prøver han fortsatt å få kontakt. Anonymkode: a49bf...423
Michaelhe Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ble du savnet når du først bestemte deg for å kutte kontakt med enn venn som bevisst overså deg? La oss si at du lenge hadde kjempet for å holde liv i vennskapet, og ga personen mye oppmerksomhet. Så bestemte du deg bare for at du ikke orket mer.. Hva skjedde med tiden? Noen som vil fortelle sine historier? ❤️ Anonymkode: 55875...aeb Jeg har alltid gjort det jeg kunne for de jeg kjente. Men når jeg oppdager at dette bare gjelder en vei, så reduserer jeg kontakten. Norge er på mange måter et land hvor betingelsen for å ha følelser er at du sier og gjør ting som du selv ikke tror verken er sant, riktig eller korrekt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble du savnet når du først bestemte deg for å kutte kontakt med enn venn som bevisst overså deg? La oss si at du lenge hadde kjempet for å holde liv i vennskapet, og ga personen mye oppmerksomhet. Så bestemte du deg bare for at du ikke orket mer.. Hva skjedde med tiden? Noen som vil fortelle sine historier? ❤️ Anonymkode: 55875...aeb Ingenting skjedde. Tror vedkommende ikke brydde seg i det hele tatt. Nå flere år etterpå angrer jeg at jeg ikke gikk tidligere Anonymkode: 8869b...f15 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #6 Skrevet 8. mars 2022 Følger denne. Jeg har nettopp sluttet å ta kontakt med en enveisvenn. Hun tar bare kontakt når hun trenger noe. Er lei og lurer fælt på om hun vil reagere på noen måte. Anonymkode: 4f19f...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå