AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Jeg vipper på grensen til overvekt i følge bmi, har kraftige lår og litt mage men har relativt smal midje og overkropp. Jeg har for det meste brukt skinny jeans, fordi jeg syntes de jeansene som er på mote sitter så rart på meg. De går ikke rett ned, men er trangere rundt lårene og faller som de skal fra knærne og ned. Det er typ straight/mom jeans jeg er på jakt etter.. Den må være høy i livet og gjerne ha stretch! Kan fint ha litt ankellengde, men ikke et must det altså. Helst en rimeligere modell. Tar i mot alle tips til ulike bukser bortsett fra skinny jeans, der har jeg allerede noen jeg sverger til.😊 Anonymkode: 478f1...8b1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg vipper på grensen til overvekt i følge bmi, har kraftige lår og litt mage men har relativt smal midje og overkropp. Jeg har for det meste brukt skinny jeans, fordi jeg syntes de jeansene som er på mote sitter så rart på meg. De går ikke rett ned, men er trangere rundt lårene og faller som de skal fra knærne og ned. Det er typ straight/mom jeans jeg er på jakt etter.. Den må være høy i livet og gjerne ha stretch! Kan fint ha litt ankellengde, men ikke et must det altså. Helst en rimeligere modell. Tar i mot alle tips til ulike bukser bortsett fra skinny jeans, der har jeg allerede noen jeg sverger til.😊 Anonymkode: 478f1...8b1 Hva med noe boot-cut? Spm balanserer litt lår/mage? Anonymkode: 4f121...a4e
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #3 Skrevet 5. mars 2022 Lindex har alle typer jeans i alle farger og modeller (mom, straight, flared, bootcut osv osv) i alle størrelser. De har fått et enormt utvalg de siste månedene, og buksene er veldig behagelige på. Jeg hadde aldri tenkt på å kjøpe jeans der før, men har funnet flere favoritter. Verdt et forsøk. Anonymkode: d2e7d...d28
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #4 Skrevet 5. mars 2022 Kappahl kan ha noe bra innimellom (faktisk) 🙂 Anonymkode: a604f...ecb
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #5 Skrevet 5. mars 2022 Jeg vet ikke hvor ikke-slank du er, men jeg bruker 32/32 og synes buksene fra weekday er skikkelig gode, myke og fine. Kjøpte nylig rowe extra high flare og er sykt fornøyd. Anonymkode: 66ae5...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå