AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 Skal ikke lyve, etter å ha sett rasismen som de mørkhudete og andre innvandrerne har opplevd i Ukraina har jeg begynt å kjenne på meg litt frykt. Det kommer jo mest sannsynlig ikke krig til Norge, men hypotetisk sett hvis det skjer, kommer etniske nordmenn til å utelukke oss innvandrere? Akkurat nå er jeg noen som studerer til å bidra for norsk data sikkerhet, og kommer til å mest sannsynlig hjelpe politiet eller norske bedrifter til å styrke opp internettsikkerhet i fremtiden. Jeg ser på meg som noen som har gode planer for Norge, også føler jeg meg samtidig redd for hvordan jeg kan muligens bli behandlet i fremtiden. Anonymkode: 6543d...2e5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Hva med å bli vaskedame/mann eller plukke jordbær Anonymkode: 0adfb...c62
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Folk som har vært rasister før krig kommer ikke til å slutte å være rasister når det blir krig. Så løper du på en sånn en på grensen så kommer du nok til å få kjipere behandling enn en hvit person. Anonymkode: ff102...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Skulle gjerne sett at folk hadde holdt seg i sine egne land. Anonymkode: cb525...fe5 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle gjerne sett at folk hadde holdt seg i sine egne land. Anonymkode: cb525...fe5 Det hadde de fleste helt sikkert gjort om ikke europeere i århundre hadde plyndret og herjet i deres land. Anonymkode: e03b7...934 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det hadde de fleste helt sikkert gjort om ikke europeere i århundre hadde plyndret og herjet i deres land. Anonymkode: e03b7...934 Det hadde de garantert ikke. Folk liker å reise. Anonymkode: ff102...9a8 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle gjerne sett at folk hadde holdt seg i sine egne land. Anonymkode: cb525...fe5 tro det eller ei, familien kom som arbeidsinnvandrere for å hjelpe til når Norge hadde krav. Nå kan du velge å klage til Stortinget enn å bli irritert på innvandrere som tok muligheten hvor de fant den. Du husker vel den tiden USA begynte å få innvandrere fra Norge når landet ble stadig bedre og bedre? Anonymkode: 6543d...2e5 2
Gjest Metalman4100 Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva med å bli vaskedame/mann eller plukke jordbær Anonymkode: 0adfb...c62 Ja, hvis de mange med innvandrerbakgrunn innen helse og IT sektor hadde holdt seg til jordbærplukking så ville vi alle hatt det mye bedre i Norge.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hadde de fleste helt sikkert gjort om ikke europeere i århundre hadde plyndret og herjet i deres land. Anonymkode: e03b7...934 De har vel vært ganske flinke til å plyndre og herje med hverandre også? Anonymkode: fec5d...ca9 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har vel vært ganske flinke til å plyndre og herje med hverandre også? Anonymkode: fec5d...ca9 Forandrer fortsatt ikke at grunnen til at mange indere og pakistanere feks er i europa fordi britene plyndret landet deres for å bygge opp sitt eget. Kan jo undersøke hvordan den industrielle revolusjonen i storbritannia ble delvis finansiert. Er det rart da at menneskene kommer ettet hvor ressursene er? Du får skylde på de europeiske forfedrene som i århundre la land i Asia og Afrika i ruiner. Anonymkode: e03b7...934 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): tro det eller ei, familien kom som arbeidsinnvandrere for å hjelpe til når Norge hadde krav. Nå kan du velge å klage til Stortinget enn å bli irritert på innvandrere som tok muligheten hvor de fant den. Du husker vel den tiden USA begynte å få innvandrere fra Norge når landet ble stadig bedre og bedre? Anonymkode: 6543d...2e5 Google translate? Is that you? Anonymkode: 841b8...d7f 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Skal ikke lyve, etter å ha sett rasismen som de mørkhudete og andre innvandrerne har opplevd i Ukraina har jeg begynt å kjenne på meg litt frykt. Det kommer jo mest sannsynlig ikke krig til Norge, men hypotetisk sett hvis det skjer, kommer etniske nordmenn til å utelukke oss innvandrere? Akkurat nå er jeg noen som studerer til å bidra for norsk data sikkerhet, og kommer til å mest sannsynlig hjelpe politiet eller norske bedrifter til å styrke opp internettsikkerhet i fremtiden. Jeg ser på meg som noen som har gode planer for Norge, også føler jeg meg samtidig redd for hvordan jeg kan muligens bli behandlet i fremtiden. Anonymkode: 6543d...2e5 Jeg tror ikke du har noe å frykte. Nå vet ikke jeg hvor du kommer fra, men hvis du er mørkhudet så har du nok flere muligheter når det kommer til steder å flykte en oss hvite. Virker som at hvite mennesker er hatet alle andre steder en den såkaldt "vestlige verden", så lenge de ikke er Russiske. Putin har drevet en veldig effektiv svertekampanje mot oss i Afrika og Asia. Vet ikke hvordan det står til i sør Amerika. Anonymkode: fec5d...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Google translate? Is that you? Anonymkode: 841b8...d7f Hæ? Anonymkode: 6543d...2e5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hva med å bli vaskedame/mann eller plukke jordbær Anonymkode: 0adfb...c62 Det er overflod av vaskedamer og jordbærplukkere. Det er stort underskudd på folk som driver med IT sikkerhet, og det er 2-3 ganger lønna. Anonymkode: 71994...24d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det hadde de fleste helt sikkert gjort om ikke europeere i århundre hadde plyndret og herjet i deres land. Anonymkode: e03b7...934 Er dette noe du tenker selv eller kan du gi noen linker som gjør at andre forstår hva og hvordan du tenker med innlegget og påstanden din? For dette var ikke helt selvforklarende... Anonymkode: da426...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Skrevet 4. mars 2022 En hver burde mislikt å dratt til Norge om man hadde lest seg opp på hvordan Norge behandlet og fremdeles behandler norske minoriteter. Når det er sagt da, folk som kommer til Norge og ikke kan en dritt norsk etter 20 år har strengt tatt ikke noe her å gjøre. Anonymkode: 75a11...ec7 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er overflod av vaskedamer og jordbærplukkere. Det er stort underskudd på folk som driver med IT sikkerhet, og det er 2-3 ganger lønna. Anonymkode: 71994...24d Har du norsk statsborgerskap, TS? Anonymkode: 841b8...d7f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En hver burde mislikt å dratt til Norge om man hadde lest seg opp på hvordan Norge behandlet og fremdeles behandler norske minoriteter. Når det er sagt da, folk som kommer til Norge og ikke kan en dritt norsk etter 20 år har strengt tatt ikke noe her å gjøre. Anonymkode: 75a11...ec7 Som "adam" i farmen. Visstnok født i Norge men kan ikke norsk etter noen å tyve år i Norge. Imponerende....? 🤦♀️ Anonymkode: da426...ea8 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tror ikke du har noe å frykte. Nå vet ikke jeg hvor du kommer fra, men hvis du er mørkhudet så har du nok flere muligheter når det kommer til steder å flykte en oss hvite. Virker som at hvite mennesker er hatet alle andre steder en den såkaldt "vestlige verden", så lenge de ikke er Russiske. Putin har drevet en veldig effektiv svertekampanje mot oss i Afrika og Asia. Vet ikke hvordan det står til i sør Amerika. Anonymkode: fec5d...ca9 Dette her kan du da ikke bare legge på Putin. Er flere land i Europa som er rasistiske mot folk fra Afrika og Asia, bare se på hvordan mørkhudede blir behandlet i Polen nå. Denne "svertekampanjen" har mange europeere skylden for selv. Anonymkode: 3c8f3...01e 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det hadde de fleste helt sikkert gjort om ikke europeere i århundre hadde plyndret og herjet i deres land. Anonymkode: e03b7...934 Seriøst, tror du virkelig ikke Europa også er blitt plyndret og herjet gjennom historien, hvorfor henge seg opp i ett eller to århundrer av en vanvittig lang historie? Alle folkeslag har både plyndret og blitt plyndret. Dette argumentet rettferdiggjør ingen ting. Anonymkode: b749a...08d 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå