AnonymBukser Skrevet 4. mars 2022 #1 Skrevet 4. mars 2022 (endret) Enig? Endret 5. mars 2022 av AnonymBukser 1 1
Thaila Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 Nei. Alle ville ha fått kritikk i den sistuasjonen. 46 3
Gjest Ghostface Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Usant, og det er en liten skrivefeil i tittelen.
Djækklåsst Skrevet 5. mars 2022 #7 Skrevet 5. mars 2022 Her kan man dessverre verken skylde på dette eller på «Giske-fløyen» i partiet. En kombinasjon av hva hun har gjort og måten hun nå har forsøkt å komme unna med det har ødelagt for henne, og det er kun hennes egen feil. 28 1 2
Dressursåklart Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 Nei. Ropstad fikk også mye kritikk og han gikk av som leder av KRF. Samme med alle andre som har gjort det samme som ropstad og hadia.. 13
Gjest Adobyen Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 Nei, det har ingenting med det å gjøre. Jeg er veldig skuffet over Tajik, for jeg synes hun var flink og jeg likte henne. Jeg skjønner ikke hvordan hun kunne tro at hun ville slippe unna med slike handlinger. Jeg tror hun må slutte som politiker etter alt dette.
Ella-2 Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 Nei. Hun er ikke innvandrer. Er født i Rogaland. Hun har gjort det samme som Ropstad. Begrepet «gutterom og jenterom» har sannelig fått ny betydning😊 13 1
Påkrevd Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 (endret) Alzheimers? Glemt den hvite kristne norske mannen Ropstad allerede? Endret 5. mars 2022 av Påkrevd 12 1
Gjest Odyssinous Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 Nei, hun får kritikk fordi hun med viten og vilje prøvde å snylte på staten. Hun trodde hun skulle komme unna med det, særlig nå som det har gått 15 år. Hun prøver nå på utspekulert vis å snakke seg bort fra situasjonen. Hun er god til å snakke for seg, da hun er politiker. Jeg blir imponert av hennes bortforklaringer da hun fikk de ubehagelige spørsmålene. Hun greide å holde på pokerfjeset og steinansiktet der de fleste ville brutt sammen i skam.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Nope, tvert i mot har hun fått for lite kritikk, hun har virket vernet.
Trilili Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 Jeg tror det er nesten motsatt i denne saken. Hadde hun ikke vært med innvandrerbakgrunn, hadde hun gått av som nestleder. Det hun gjorde er vanskelig å skjønne rett og slett. Og det kommer mer og mer. 12 1
Krokenguri Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBukser skrev (7 timer siden): Enig? Nei er du gal. Hun har gjort noe kriminelt, man normalt må sone fengsel for. I tillegg er det enda litt mer alvorlig at man starter å svindle det folket man skal være med å styre, sor sjukt mye penger. Jeg blir både matt og målløs. Over at de kan jukse på boliger og reiseregninger. Tidligere bør det jukset på gaver osv. Her har staten takk vekk sykepenger grunnlag og satt folk i fengsel for å faktisk aldri ha gjort noe galt. Men det gir kmeg jo et bilde av hvorfor de er så sjukt redde for utnyttelse av nav systemet. Når man ser hvor mye den gjengen der er villig til å jukse for å ta til seg midler de ikke har krav på. Og blir jo ekstra skuffa når bra politikere gjør det. De må ut, de har ikke tilitt 17
Gjest havrekaffe Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 Nei, jeg tror heller du TS bruker denne saken til å snakke ned muslimer, kvinner og innvandrere.
Kala Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 Tajic får kritikk for at hun har svindlet på skatten, og bedrevet dokumentforfalskning mens hun selv satt på sin høye hest, og hudflettet skattesvindlere. Hvor ofte har hun ikke kritisert rike som unndrar seg beskatning? I tillegg er hun øverste leder for Nav, som kjeppjager og fengsler folk som har krysset av feil på diverse skjemaer. Kritikken er berettiget. Kjønn og etnisk bakgrunn har ingenting med saken å gjøre. 19 2
Bag Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 Ja, hun har gjennom årene fått mer hat fordi hun var en ung, kvinnelig muslim. Hun har derfor måttet ha ekstra beskyttelse. Men når det gjelder den siste saken om gratis bolig, skattefritak o.s.v. så får hun ikke noe mer kritikk enn andre og enn det som hun fortjener. 3 1
Gjest Smeltemann Skrevet 5. mars 2022 #19 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBukser skrev (8 timer siden): Enig? Nei. Hun har taklet denne fadesen veldig dårlig,hadde hun lagt seg på "ryggen" og innrømmet sitt svindelforsøk med en gang har hun kommet lettere unna.
Fredelig Skrevet 5. mars 2022 #20 Skrevet 5. mars 2022 Kala skrev (3 timer siden): Tajic får kritikk for at hun har svindlet på skatten, og bedrevet dokumentforfalskning mens hun selv satt på sin høye hest, og hudflettet skattesvindlere. Hvor ofte har hun ikke kritisert rike som unndrar seg beskatning? I tillegg er hun øverste leder for Nav, som kjeppjager og fengsler folk som har krysset av feil på diverse skjemaer. Kritikken er berettiget. Kjønn og etnisk bakgrunn har ingenting med saken å gjøre. Dette er en så god oppsummering at det ikke er nødvendig med tilføyelse 👍 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå