sicario Skrevet 5. mars 2022 #21 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg har 90 og samboeren har 180. For meg er 90 mer en nok, men deilig med 120 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 5. mars 2022 #22 Del Skrevet 5. mars 2022 Jeg har 120 seng og føler det er veldig fint til meg, og akkurat passe til å ha selskap om jeg får det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 5. mars 2022 #23 Del Skrevet 5. mars 2022 Hvis du har planer om å ha en mann i sengen din i blant, bør du nesten ha 150. Det blir tett og altfor varmt for to personer med 120 bare, etter mitt syn. Selv om man er forelsket 😛 Venninner kan du la sove i stuen på en feltseng fra Ikea. Det går fint for en natt. Særlig om du spanderer en overmadrass til feltsengen i tillegg. Feltsengen klappes sammen når den ikke er i bruk, og kan stå i kjellerboden eller på loftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 5. mars 2022 #24 Del Skrevet 5. mars 2022 Man trenger da ikke å ha sprekk mellom to madrasser uavhengig av hvor stor sengen er. Ville gått for 150. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mars 2022 #25 Del Skrevet 5. mars 2022 Min er 150 cm og ingen sprekk i midten på den her. Om du skal ha fremtidige kjærester på besøk, så blir vel fort 120 cm for liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå