Gå til innhold

Hva er ditt beste selvbetjente treningssenter i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal muligens flytte dit til sommer/høst og ønsker å høre hva andre har erfaringer med i forhold til selvbetjente treningssenter

Anonymkode: 4c87c...7e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Oslo skal du flytte? Oslo er stort, så vanskelig å anbefale et senter uten å vite hvilket område du er interessert i. 

Anonymkode: b5413...746

AnonymBruker
Skrevet

De fleste kjedene har selvbetjente senter nå, noen kan ha personale innimellom, men f.eks Fresh og Evo er billig og bra. Foretrekker Evo.

Anonymkode: f8912...94b

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke knøttsmå og intime treningssentre som det dessverre blir flere og flere av. Ønsker å kunne konsentrere meg om treningen, og slippe å føle at jeg "går på" folk hele tiden. Trener på evo men tenker å skifte.

Anonymkode: f6db1...d48

AnonymBruker
Skrevet

Som sagt så har de fleste treningssenter blitt selvbetjente hvor du kan trene når som helst 05-23. I Oslo liker jeg best Haralds gym. Mange kjekke solariumsbrune menn med tykke halskjeder der. 

Anonymkode: c3c39...0aa

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor i Oslo skal du flytte? Oslo er stort, så vanskelig å anbefale et senter uten å vite hvilket område du er interessert i. 

Anonymkode: b5413...746

Ja det var det. Hvilken bydel anbefaler du? Må bli etter lommeboka og kollektiv - maks 5000

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, origin said:

Ja det var det. Hvilken bydel anbefaler du? Må bli etter lommeboka og kollektiv - maks 5000

Alle bydeler har områder for ulike typer folk og interesser, du må kjenne på om du ønsker å bo sentralt, stille osv. Det kan også være en idé å velge treningssenter ut fra hvor du havner. Selv liker jeg Fresh Fitness på St. Hanshaugen veldig godt, Ensjø er også bra.

Anonymkode: f8912...94b

AnonymBruker
Skrevet

Trener på Evo Snø Lørenskog, i det siste har noen øst europeere begynt å konfiskere frivekter. Er som regel en gjeng på 4-5 stykker som trener samtidig, og tar da beslag på hantler av forskjellig vekt. Irriterende.

Anonymkode: f6db1...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...