Gå til innhold

Hva er ditt beste selvbetjente treningssenter i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal muligens flytte dit til sommer/høst og ønsker å høre hva andre har erfaringer med i forhold til selvbetjente treningssenter

Anonymkode: 4c87c...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvor i Oslo skal du flytte? Oslo er stort, så vanskelig å anbefale et senter uten å vite hvilket område du er interessert i. 

Anonymkode: b5413...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste kjedene har selvbetjente senter nå, noen kan ha personale innimellom, men f.eks Fresh og Evo er billig og bra. Foretrekker Evo.

Anonymkode: f8912...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker ikke knøttsmå og intime treningssentre som det dessverre blir flere og flere av. Ønsker å kunne konsentrere meg om treningen, og slippe å føle at jeg "går på" folk hele tiden. Trener på evo men tenker å skifte.

Anonymkode: f6db1...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som sagt så har de fleste treningssenter blitt selvbetjente hvor du kan trene når som helst 05-23. I Oslo liker jeg best Haralds gym. Mange kjekke solariumsbrune menn med tykke halskjeder der. 

Anonymkode: c3c39...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor i Oslo skal du flytte? Oslo er stort, så vanskelig å anbefale et senter uten å vite hvilket område du er interessert i. 

Anonymkode: b5413...746

Ja det var det. Hvilken bydel anbefaler du? Må bli etter lommeboka og kollektiv - maks 5000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, origin said:

Ja det var det. Hvilken bydel anbefaler du? Må bli etter lommeboka og kollektiv - maks 5000

Alle bydeler har områder for ulike typer folk og interesser, du må kjenne på om du ønsker å bo sentralt, stille osv. Det kan også være en idé å velge treningssenter ut fra hvor du havner. Selv liker jeg Fresh Fitness på St. Hanshaugen veldig godt, Ensjø er også bra.

Anonymkode: f8912...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener på Evo Snø Lørenskog, i det siste har noen øst europeere begynt å konfiskere frivekter. Er som regel en gjeng på 4-5 stykker som trener samtidig, og tar da beslag på hantler av forskjellig vekt. Irriterende.

Anonymkode: f6db1...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...