Gå til innhold

Til dere voksne, har dere noen gode og ville historier fra ungdomstiden å fortelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til dere voksne, har dere noen gode og ville historier fra ungdomstiden å fortelle?

Endret av Norasaka
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😅

Anonymkode: 68f7d...393

Skrevet
Norasaka skrev (5 minutter siden):

Til dere voksne, har dere noen gode og ville historier fra ungdomstiden?

Bare å fortelle, er interessert😅

AnonymBruker
Skrevet

Var på jentetur til Hellas. Trengte transport fra en øy til en annen, gikk ikke ferge så vi hyrte noen lokale båtfolk til å kjøre oss over. Halvveis over stoppet de båten og krevde mer penger 😅 Vi turte ikke annet enn å punge ut😬

Anonymkode: 77ac4...c47

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er voksne folk? 30? 40? 50? 60? 70? :)

Anonymkode: 6da15...e97

Skrevet

Beklager jeg er bare 28 år men har gjort mye sjukt 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er voksne folk? 30? 40? 50? 60? 70? :)

Anonymkode: 6da15...e97

Det er helt det samme bare de har noen bra historier å fortelle🥰

Skrevet

Skulle reise til utlandet (hadde kjæreste i et annet land✈️) som 18-åring, og måtte reise sent til flyplassen med buss. Den tyrkiske bussjåføren ble så fortvilt over at jeg skulle bli over på flyplassen at han overtalte meg til å bli med hjem. Jeg ble med 🙄 

Der hadde kona redd opp til meg på gulvet, og ordnet med kveldsmat til meg. Spiste frokost med hele familien dagen etterpå før jeg ble kjørt til flyet 😂 

Var en opplevelse - men hadde blitt forbanna om datteren min hadde gjort det samme 😬 #naiv

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tok armhevinger hengende ut fra rekkverket på danskebåten da jeg var på klassetur som 17- åring. Var full… Gikk utrolig nok bra, men tar min straff i form av angst for mine egne tenåringer nå. 

Anonymkode: 79781...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...